بازیگر سیاه پوست سینما که از گزینه‌های اصلی ایفای نقش جیمزباند جدید سینماست، در کمدی موزیکال «گربه‌ها» ظاهر می‌شود. ادریس البا به جمع بازیگرانی چون جودی دنچ، تیلور سویفت، جنیفر هادسون، جیمز کوردون و یان مک کلن می‌پیوندد، تا نمایش موزیکال و موفق آندرو لوید وبر سر از پرده بزرگ سینما درآورد. تام هوپر فیلمساز مستقل و غیرمتعارف انگلیسی، کارگردانی نسخه سینمایی این نمایش بسیار موفق تئاتری را به عهده دارد. داستان فیلم درباره قبیله‌‌ای مرموز است که با یک انتخاب غیرمعمول روبه‌رو هستند و البته گربه‌ها نقش مهمی در ماجراها دارند.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۸۳

نمایش گربهها در برادوی با موفقیت زیادی همراه بود و توانست لقب چهارمین نمایش پربیننده برادوی را بگیرد، که بیشترین اجرا را در تاریخ تئاتر آمریکا داشته است. اجرای این نمایش از سال 1997 تا 2006 ادامه داشت. چند سال است که صنعت سینما به دنبال تولید نسخه سینمایی این نمایش است. داستان نمایش برگرفته از نوول تی سی الیوت است. کمپانی یونیورسال تهیهکننده گربهها است و زمانی برای آغاز کار تولید آن اعلام نشده است.

به نظر می رسد بعد از موفقیت درام های موزیکالی چون «لالالند» و «ستاره ای متولد می شود»، توجه صنعت سینما دوباره به ژانر موزیکال جلب شده است. استیون اسپیلبرگ هم از جمله فیلمسازان و تهیه کنندگانی است که تولید حداقل 2 فیلم موزیکال را در دستور کار خود دارد. تحلیل گران تئاتری به این نکته اشاره می کنند که در سال پیش رو، تعداد بیشتری از کمپانی های فیلمسازی و فیلمسازان برای محصولات خود به سراغ نمایشهای موفق صحنه ای خواهند رفت. /ورایتی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها