مدافع حرم است و فیلم کوتاه منتشر شده از او دست به دست می‌چرخد. خب چه اشکالی دارد که یک مدافع حرم هم دابسمش بسازد و همرزمش هم با شوخی‌های بامزه‌اش حال متفاوتی به کار بدهد. اگر این دابسمش را ندیده اید هم حتما ببینید، چون یک مدافع حرم خوش ذوق مراغه‌ای در آن و البته در صفحه اینستاگرامش نشان داده مردهایی که می‌جنگند، برخلاف تصور غالب جامعه چقدر روحیه لطیف و جالبی دارند و تا چه اندازه هم می‌توانند گرایش‌های هنری داشته باشند. در صفحه 10 امروز سراغ این مدافع حرم رفته و با او صحبت کرده‌ایم. می‌توانید این گفت‌وگوی خواندنی را مطالعه کنید.
کد خبر: ۱۱۷۴۵۷۵

امروز 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران است. در صفحه 11 رفته‌ایم سراغ دلایل نگاه سرد هالیوود به ماجرای تسخیر لانه جاسوسی. ماجرایی که آمریکایی‌ها با آن برخوردی متفاوت دارند و سعی نکرده‌اند داغ آن را با ساختن فیلم‌های سینمایی التیام دهند. هر چند در آمریکا بارها سینما دست به ساخت فیلم‌هایی به نفع حاکمیت درباره موضوعات مختلف زده، اما ماجرای لانه جاسوسی از این دست موضوعات نبوده و جز چند مورد، تقریبا کاری درباره اش انجام نشده است. می‌توانید در این باره بخوانید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

روز دانش‌آموز هم امروز است. برای ما جوان‌ترها که خیلی از فیلم‌های سینمای کودک را در یکی دو دهه پیش با همراهی مدرسه در سینماها تماشا کرده‌ایم، علیرضا رئیسی چهره آشنایی است، چهره‌ای که هر چند او را به اسم نشناسیم، اما به محض دیدن چهره‌اش کلی خاطره در ذهنمان مرور خواهد شد. او بازیگر فیلم‌های سینمایی اتل‌متل‌توتوله، مدرسه پیرمردها، پاتال و آرزوهای کوچک و... بازی کرده و البته در تلویزیون هم با سریال «دنیای شیرین» می‌شناسیمش. علی رستگار
خبرنگار سینمایی مان دیروز رفت سراغ این بازیگر و حسابی با او گپ زد. می‌توانید این گفت‌وگوی خاطره انگیز و جذاب را در صفحه 12 بخوانید و اگر دهه شصتی باشید، حسابی خاطره هایتان را مرور کنید.

ترامپ و توییت بازی‌هایش باز هم موضوعی هستند که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته‌اند. هر چند می‌شود گفت آنچه اتفاق می‌افتد و آنچه جناب رئیس جمهور ایالات متحده توئیت می‌کند، از هم فاصله زیادی دارند! اما خواه ناخواه ماجراها و البته بهتر بگوییم ماجراسازی‌های او مورد توجه است و تحلیل می‌شود. ما هم امروز از زاویه‌ای متفاوت سراغ توییت‌های تازه ترامپ درباره تحریم‌های ایران رفته‌ایم و آنها را بررسی کرده‌ایم. بررسی و تحلیل گروه فرهنگ و هنر در این باره را می‌توانید در همین صفحه بخوانید و ماجراسازی‌های پرزیدنت را از زاویه‌ای دیگر نگاه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها