سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
به گزارش ایرنا، آرش محبینژاد یادآوری کرد: بخش زیادی از ارزبریهای خودرو مربوط به مواد اولیه خامی است که در کشور تولید نمیشود که از جمله آنها میتوان به فولادهای آلیاژی، فولادهای خاص، پلیمرهای مهندسی و آلیاژهای خاص سایر فلزات رنگی اشاره کرد که در داخل تولید نمیشود.
وی اضافه کرد: تولید 20 درصد قطعات خودروها نیز به هیچ عنوان توجیه اقتصادی ندارد که از آن جمله میتوان به برخی سنسورهای خاص و اقلام الکترونیکی اشاره کرد.
به گفته وی، در جهان برخی کارخانهها به تولید گسترده این قطعات خاص میپردازند که تولید را توجیهپذیر میکند اما صنایع و سرمایهگذاران داخلی به دلیل پایین بودن تیراژ به این مقولهها ورود نمیکنند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد