مجرمی که به 19 زن تهرانی حمله کرده بود دستگیر شد

درفش‌زنی که از زنان متنفر بود

مرد موتورسوار که زنان را با درفش زخمی می‌کرد، پس از دستگیری مدعی شد برای انتقام به آنها حمله می‌کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۹۰

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده از حدود یک هفته قبل و به دنبال شکایتهای مشابه زنان از مرد موتور سوار در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. بررسیها نشان داد، زنان از سوی راکب یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 125 مورد حمله قرار گرفتهاند.

شکات در اظهاراتی مشابه عنوان کردند که پیاده در حال تردد بودند که فردی موتورسوار از پشت سر به آنها نزدیک شده و با جسم تیز آنها را از ناحیه پا مجروح کرده و بسرعت از محل دور شده است .

یکی از شکات به کارآگاهان گفت: ساعت 12ظهر در حالی که پیاده میرفتم فردی ناشناس با موتورسیکلت هوندا، با پیراهن چهارخانهقرمز ،شلوار مشکی، قدبلند و در حالی که کلاهکاسکت به سر داشت، از پشتسر به سمت من آمد که ناگهان از ناحیه پای چپ احساس سوزش کردم. پس از لحظاتی متوجه خونریزی شدید از ناحیه پا شدم که سریع به بیمارستان رفتم و بعد از اقدامات درمانی تصمیم به شکایت گرفتم.

شاکی دیگر هم به ماموران گفت: در حال بازگشت از دانشگاه به خانه بودم که در خیابانی خلوت صدای موتورسیکلتی را از پشت سر شنیدم. موتورسوار وقتی به من نزدیک شد، سرعتش را کم کرد. فکر کردم کیفقاپ است. محکم کیفم را گرفتم. وقتی رفت، متوجه سوزش در پایم و خونریزی شدم. او خیلی سریع دور شد و نتوانستم شماره پلاکش را یادداشت کنم.

کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و در بررسی تصاویر به دست آمده از دوربینهای مداربسته، موفق شدند تصاویر صحنههای مربوط به جرح تعدادی از شاکیان پرونده را به دست آورند. با پیگیری پرونده،هویت راکب موتورسیکلت به نام علیرضا 42 ساله شناسایی و ساعت 11شب سهشنبه در خانهاش در محله خانیآبادنو دستگیر شد. در بازرسی خانه جسم تیزی که با آن زنان را مجروح میکرد نیز کشف شد.

انتقام از زنان

پس از انتقال متهم به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، تحقیقات از وی آغاز شد و متهم به ارتکاب جرم اعتراف کرد. علیرضا در اظهارات اولیه عنوان کرد: چهار سال قبل ازدواج کردم اما از چند روز قبل با همسرم اختلاف پیدا کردم و او به حالت قهر خانه را ترک کرد و تلاشهای من برای بازگرداندنش به خانه بینتیجه ماند. رفتار همسرم باعث شد از زنان متنفر شوم و تصمیم به انتقام بگیرم. با برداشتن وسیلهای شبیه درفش، سوار موتورم شده و در خیابانها میگشتم و زنان را در خیابانهای خلوت شناسایی کرده و با درفش به پایشان ضربه میزدم. مدتی بود تحت فشار عصبی بودم و برای رهایی از آن به زنان حمله میکردم. بیشتر در مناطق خانیآباد، نازیآباد، خیابان نبرد و افسریه این کار را میکردم. انگیزهام فقط انتقام از زنان بودم و هیچ هدف دیگری نداشتم.

شکایت 16 زن

بررسی پروندهها نشان میدهد، تاکنون حدود 16 زن و دختر با مراجعه به پلیس شکایت کردهاند که با توجه به اعترافات متهم احتمال افزایش شکات وجود دارد.

سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: متهم پرونده پس از هماهنگی با قاضی دادسرای ناحیه 33 و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است. لذا از تمامی شهروندان بویژه زنانی که به این شکل مورد جرح عمدی از سوی سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت قرار گرفتهاند، دعوت میشود برای پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها