در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
این فیلمساز که ساخت فیلمهایی همچون یکبار برای همیشه، دستهای آلوده و چهره را در کارنامه خود دارد، درباره وضعیت اکران فیلمهای اجتماعی در میان انبوهی از فیلمهای کمدی و این دیدگاه که گرایش به ساخت کمدی افزایش پیدا کرده است، به ایسنا گفت: ما در سینمای ایران گرفتار فیلمهای کمدی نیستیم بلکه گرفتار سینمای مبتذل هستیم وگرنه کمدیهای خیلی خوبی مثل اجارهنشینها، لیلی با من است، مارمولک و نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ قبلا هم داشتهایم که با استقبال خوبی روبهرو شدند.
الوند افزود: اگر فیلم در اینگونه کمدی ساخته شود اشکالی ندارد، اما آنچه من امسال در بین فیلمها میبینم، یکی از یکی مبتذلتر است.
این کارگردان ادامه داد: تنها راه نجات سینمای ما این است که درام اجتماعی، خود را به مردم نشان دهد در غیر این صورت سینما از زندگی مردم و جامعه روز به روز بیشتر فاصله میگیرد و سینما به افیونی تبدیل میشود که فقط مردم با تماشای آن بخندند.
او که در تدارک ساخت یک فیلم اجتماعی است، گفت: یک فیلم خوب اجتماعی و خانوادگی میتواند همیشه و در هر شرایطی خود را نجات دهد و الان خوشحالم که دو فیلم تنگه ابوقریب و مغزهای کوچک زنگ زده خود را بخوبی نشان دادند و تماشاچی برای تماشای آنها رقابت دارد؛ همین خود یک روزنه امید است و تصور میکنم امسال آخرین سال کمدی مبتذل است و سال ۹۸، سال درام اجتماعی باشد.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت در گفتگو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با سیده عذرا موسوی، نویسنده کتاب «فصل توتهای سفید»
یک نماینده مجلس:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»: