بیش از یک هفته است که پخش برنامه‌ای خانواده‌محور با موضوع آسیب‌ها و چالش‌های اجتماعی در حوزه خانواده با عنوان «اتاق شیشه‌ای» در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید و روانه آنتن می‌شود. برنامه‌ای که توانست در اولین قسمت‌های خود توجه‌ بسیاری را به خود جلب کند.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۰۸

احمد ظریفرفتار، تهیهکننده این برنامه در توصیف اتاق شیشهای، آن را مجموعهای مستند و با پیام خوشبختی میداند و اضافه میکند: مهمترین پیام برنامه این است که چگونه زندگی کنیم و از آن لذت ببریم. هر فرد اگر بتواند پاسخ این سوالات را بیابد، قادر خواهد بود از لحظات عمر حداکثر استفاده را ببرد. اگر بتوانیم نگاهمان را به افق دوردست بدوزیم، قطعا در کنار خانواده به سمت سعادت و خوشبختی گام برمیداریم.

وی با اشاره به اهداف تولید برنامهای با محوریت خانواده تاکید کرد: این برنامه در 50قسمت 20 دقیقهای روی آنتن میرود و شاهد حضور زوجهایی خواهیم بود که در حضور کارشناسان و اهل فن، مشکلاتشان را مطرح و راهکارهایی در مورد زندگی مشترک به دست میآورند.

ظریفرفتار همچنین تولید برنامهای حول محور آسیبهای اجتماعی را نتیجه سالها تجربه، ممارست و مطالعه در زمینه این آسیبها دانست و افزود: در هر قسمت شاهد طرح موضوعات مختلفی همچون سرزنش، سرطان، رجوع، ترس از ازدواج، سکوت، خشونت، طلاق عاطفی، ولخرجی، نازایی، دروغ، پول و خوشبختی، انتقاد، جبههگیری، شک و خیانت، اعتیاد و ... هستیم. موضوعاتی که اگر خانوادهها به آن بیتوجه باشند، در نهایت دچار خسران و سردرگمی خواهند شد.

وی اضافه کرد: در این برنامه همسران با حضور در کلینیکهای مشاوره تلاش میکنند تا از مشکلاتشان سخن گفته و راههای برونرفت از مخمصههایی که در آنها گرفتار هستند را به دست آورند.

تهیهکننده اتاق شیشهای ابراز امیدواری کرد فرهنگ مراجعه به کارشناسان در جامعه گسترده شود و افزود: دوستان، خانواده و... قطعا مرجع مناسبی برای حل مشکلات زوجین نیستند و افراد باید بدانند در حل مشکلات صلاحیت افراد اهمیت فراوانی دارد.

اتاق شیشهای به تهیهکنندگی و کارگردانی احمد ظریفرفتار، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22 و20 دقیقه از شبکه چهار پخش میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها