سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در کدام کشور از نفرات برتر در تبلیغات استفاده میشود در حالی که در صداوسیمای ایران این افراد از کلاسهای این موسسات تعریف و تمجید میکنند و موفقیت خود را در گرو آن میدانند.
از مالیات پرداختی مردم برای اداره رسانه ملی هزینه میشود حال چرا باید بیشتر تبلیغات این سازمان در حوزه کنکور، کتابهای کمکدرسی و کلاسهای آموزشی باشد؟
گرچه صداوسیما برای تامین نیازهای خود به اسپانسر نیاز دارد، اما نباید با تبلیغات خود روح و روان فرزندان ما را خدشهدار کرده و جیب عدهای دیگر را پر کند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی اصغر هادیزاده، رئیس انجمن دوومیدانی فدراسیون جانبازان و توانیابان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد