در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در کدام کشور از نفرات برتر در تبلیغات استفاده میشود در حالی که در صداوسیمای ایران این افراد از کلاسهای این موسسات تعریف و تمجید میکنند و موفقیت خود را در گرو آن میدانند.
از مالیات پرداختی مردم برای اداره رسانه ملی هزینه میشود حال چرا باید بیشتر تبلیغات این سازمان در حوزه کنکور، کتابهای کمکدرسی و کلاسهای آموزشی باشد؟
گرچه صداوسیما برای تامین نیازهای خود به اسپانسر نیاز دارد، اما نباید با تبلیغات خود روح و روان فرزندان ما را خدشهدار کرده و جیب عدهای دیگر را پر کند.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
برای بررسی کتاب «خلبان صدیق» با محمد قبادی (نویسنده) و خلبان قادری (راوی) همکلام شدیم