پارآسیایی2018

روز پر مدال ایران در جاکارتا

پایان روز چهارم رقابت‌های پارآسیایی برای ورزشکاران با مدال‌های خوشرنگی همراه بود. خیلی از ورزشکاران رکوردهای پیش‌رو را شکستند و بوسه بر مدال‌های خوشرنگ زدند و خیلی‌ها هم در روز چهارم اشک ریختند.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۴۰

هاجر صفرزاده نماینده کشورمان در ماده دوی 100 متر بانوان کلاس T12 به مصاف حریفانش رفت که موفق به کسب مدال برنز مسابقات شد.

عارف بهاروند نماینده کشورمان در ماده پرتاب وزنه کلاس F36 به مصاف حریفانش رفت که موفق به کسب مدال طلای مسابقات شد.

دوندگان کشورمان موفق به کسب 3 مدال نقره و برنز در دوی 400 متر پاراآسیایی 2018 شدند. هاشم رستگاری در دوی 400 متر کلاس T37 موفق به کسب مدال نقره شد. قاسمی در همین ماده برنز گرفت و فرهاد کهریزی نیز در دوی 400 متر کلاس F36 با زمان 60:39 موفق به کسب مدال برنز شد.

شاهین ایزدیار که طی سه روز گذشته موفق شده بود 3 طلای ارزشمند برای ایران بهدست بیاورد، در اولین رقابت خود در ماده قورباغه 100 متر کلاس SB9 موفق شد با رکورد یک دقیقه و 14 ثانیه و 71 صدم ثانیه، بار دیگر قهرمان شود.

محمدرضا خیرا...زاده جودوکار کشورمان در فینال به دیدار قهرمان پارالمپیک از ازبکستان رفت اما باوجود تلاشهای فراوان، نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

محمدرضا زندی در فینالW1 تیراندازی باکمان پاراآسیایی برابر لی جی از کشور چین قرار گرفت و ۱۳۰ بر ۱۲۷ به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی را بهدست آورد.

احسان موسینژاد جودو کار کشورمان که پیش از رسیدن به فینال حریفانی از مغولستان و ازبکستان را از پیش رو برداشته بود، در فینال نماینده کره را که عنوان دار پارالمپیک ریو بود شکست داد و به مدال طلا رسید.

وحید نوری جودوکار نابینای کشورمان در فینال با نماینده عنوان دار ازبک روبهرو شد و در نهایت توانست با امتیاز ایپون بر او غلبه کند و به مدال طلا برسد.

در پایان دور هفتم مسابقات، شطرنج بازان ایران موفق شدند با 5/8 امتیاز به مدال برنز برسند. بنابراین تعداد مدالهای شطرنج نابینایان در بخش استاندارد به عدد ۹ رسید.3طلا، ۳ نقره و ۳ برنز حاصل رقابتهای بخش استاندارد برای ایران بود.

در رقابتهای دوومیدانی بازیهای پاراآسیایی جاکارتا، 2 نماینده کشورمان در ماده پرتاب دیسک بانوان کلاس F56/57 به مصاف حریفانشان رفتند که در نهایت مدال طلا به هاشمیه متقیان رسید.

علیرضا مختاری در پرتاب وزنه با 8.73 متر ضمن شکستن رکورد آسیا و بازیهای پاراآسیایی موفق به کسب مدال طلا شد. اسدلله عظیمی دیگر نماینده کشورمان در این ماده با 8.35 متر به مدال نقره دست یافت.

در پایان دور هفتم مسابقات شطرنج نابینایان و کم بینایان، عاطفه نقوی با 5.5 امتیاز عنوان قهرمانی و مدال طلا را به دست آورد. فریبا زنده بودی با 5 امتیاز به مدال نقره رسید و فاطمه برقول نشان برنز را از آن خود کرد.

در مسابقات گروه b2 و b3 آقایان نیزامید کریمی شطرنجباز 17 ساله اصفهانی توانست با چهار برد و سه تساوی و 5.5 امتیاز از مجموع هفت دور، نشان ارزشمند طلا را به دست آورد. همچنین تیم b2 و b3 آقایان شامل امید کریمی، مجید باقری و علیرضا قورچی بیگی، توانستند صاحب گردن آویز نقره شوند.

در مسابقات b1 بانوان، لیلا زارعزاده به مدال برنز رسید و در بخش تیمی ملیحه صفایی، لیلا زارعزاده و زهرا محمدیراد، به مدال نقره دست یافتند.

صالح فرجزاده نماینده ایران در پرتاب وزنه کلاس F34 به مدال نقره بازیهای آسیایی بسنده کرد.

فینال پرتاب وزنه مردان کلاس F34، امروز در ورزشگاه جی بی کا برگزار شد و در پایان سیامک صالح فرج زاده با ثبت رکورد ۱۱ متر و ۴۴ سانتیمتر به مدال نقره دست یافت.

مهدی اولاد و آرین لطفی توانستند طلا و برنز پرتاب دیسک مردان پاراآسیایی را به خود اختصاص دهند.

در فینال ریکرو مسابقات تیروکمان زهرا نعمتی در فینال 6 بر 4 مغلوب حریف چینی شد تا به مدال نقره رضایت بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها