پزشک ارتوپد که متهم به پدرکشی بود، بعد از آن‌که از سوی دو خواهرش بخشیده شد، با رفتن به خانه ویلایی در شمال کشور خود را حلق آویز کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۰۰

به گزارش جامجم، اوایل مهر سال گذشته دوزن با حضور در دادسرای جنایی تهران از برادرشان به اتهام قتل پدر 70سالهشان شکایت کردند.یکی از این دوخواهر به بازپرس جنایی گفت: برادرم برای تحصیل به اسکاتلند رفت و مدرک پزشکی در رشته ارتوپدی گرفت. سه ماه قبل پدر 70 سالهمان را برای نگهداری به خانهاش در محله ونک برد. او پدرمان را کتک زد و باعث مصدومیت او شد. از طریق همسایهها متوجه ماجرا شده و به بیمارستان رفتم. پدرم هنوز بههوش بود و گفت برادرم با او دعوا کرده و با بطری به سرش زده است. پدرم بعد از سه ماه فوت کرد و من و خواهرم به اتهام قتل عمد از برادرمان شکایت داریم.

پزشکی قانونی نظر داد مرد سالخورده براثر ضربهای که به سرش اصابت کرده به قتل رسیده است. مرد میانسال دوباره مورد تحقیق قرار گرفت و به جنایت اعتراف کردگفت: آن روز من و پدرم با هم دعوایمان شد. عصبانی شدم و با بطری که دستم بود محکم ضربههایی به سرش زدم که باعث مرگ او شد. فکر نمیکردم پدرم فوت کند. متهم با صدور قرار قانونی و بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده ادامه داشت تا اینکه دو ماه پیش دو دختر مقتول در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و برادرشان را بخشیدند. مدتی بعد متهم با سپردن وثیقه تا روز محاکمه در روز دادگاه از جنبه عمومی جرمی که مرتکب شده بود آزاد شد، این در حالی بود که دو روز پیش همسر موقت متهم با حضور در دادسرای جنایی تهران اعلام کرد شوهرش بعد از آزادی، او و نوزادشان را ترک کرده و حاضر به گرفتن شناسنامه برای فرزند مشترکشان نیست و از وی خبری ندارد . وی افزود: زمانی که سراغ خانواده شوهرش رفته تا ردی از او پیدا کند آنها به وی گفتهاند شوهرم ده روز پیش در خانه ویلایی در روستایی حوالی نوشهر خود را دار زده و به زندگیاش پایان داده است.

با توجه به گفتههای این زن، بازپرس جنایی دستور تحقیقات برای بررسی موضوع را صادر کرد تا اینکه روز دوشنبه ماموران پلیس آگاهی تهران به بازپرس جنایی اعلام کردند ماجرا صحت دارد و قاتل بخشیده شده خودکشی کرده و به زندگیاش پایان داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها