اعضای باند معروف به «دماغ» که در۴۰۰ فقره سرقت موتورسیکلت و خودرو نقش داشتند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۸۲

سرهنگ سیدامین موسویپور، رئیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر به جامجم گفت: از چندی پیش شکایتهایی مبنی برسرقت خودرو و موتورسیکلت در منطقه کیانشهر در دستور کار پلیس قرار گرفت. تحقیقات پلیسی در این باره ادامه داشت تا اینکه دو روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در کیانشهر به خودروی پراید پارک شدهای مشکوک و با استعلام از پلاک آن متوجه شدندکه روز عاشورا این خودرو در منطقه نواب سرقت شده است.

وی افزود: ماموران با تحقیق از اهالی متوجه شدندکه این خودرو از سوی افراد خلافکاری در آنجا پارک شده و خانه یکی از آنها در همان حوالی است. ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه او شدند. متهم به نام مهدی معروف به پهن بازداشت شد. او در بازجویی اعتراف کرد که دوست سابقهدارش که سه ماه پیش از زندان آزادشده و سابقه مشارکت در قتل داشته این خودرو را دزدیده است. با اعتراف وی همدستش نیز دستگیر و مقداری شیشه از او کشف شد. او در کلانتری به ۳۹۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد و گفت که پس از دستگیری آخر به مدت پنج سال در زندان بوده است.

موسویپور ادامه داد: در جریان تحقیقات دو همدست آنها که در حال خرید شیشه بودند، شناسایی شدند. ماموران در تعقیب و گریز مسافت دو کیلومتری اقدام به شلیک سه تیر کرده وآنها را بازداشت کردند. تحقیقات نشان میداد متهم سوم هم ده سال از عمر 29 سالهاش را در زندان سپری کرده و نفرآخر هم حسین دماغ بوده که از سابقهدارهای سطح منطقه بوده و دو روز قبل از زندان آزاد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها