فرشید اسماعیلی: خدا را شکر جواب ام.‌آر.‌آی خوب بود

مقابل السد واقعا بدشانس بودیم

فرشید اسماعیلی، هافبک طراح استقلال مقابل السد، با یک تکل بسیار خشن مصدوم شد. در دقایق پایانی این اتفاق رخ داد و استقلال که یک یار اخراجی هم داشت، با 9 نفر به کارش ادامه داد تا گل مساوی را بخورد. بازیکن السد بدون این‌که احتیاط کند تکل بدی روی پای فرشید رفت و عجیب اینجاست داور حتی به او کارت زرد هم نشان نداد. پس از این اتفاق اسماعیلی تصور می‌کرد اتفاق بدی برایش افتاده است. او در زانوی خود درد داشت و احساس می‌کرد شاید رباط صلیبی پاره کرده است. فرشید در این باره می‌گوید: «حس بدی داشتم. واقعا در پایم احساس درد می‌کرد و نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده است. اول فکر کردم رباط پاره کرده ام. از درد به خودم می‌پیچیدم. ولی همه به من دلداری دادند و گفتند ان‌شاءا... چیزی نیست. در بازگشت به ایران بود که از پایم ام.آر.آی گرفتم و خدا را شکر متوجه شدم مصدومیتم جدی نیست و می‌توانم خیلی زود دوباره برای تیم بازی کنم.»
کد خبر: ۱۱۶۵۵۵۳

او ادامه میدهد: «راستش خودم فکر میکردم اتفاق بدی افتاده است. وقتی بازیکن السد تکل زد، واقعا زانویم پیچید. تکل او به نظرم استحقاق کارت قرمز را داشت. زانوی من زیر پایش گیر کرده بود. خدا را شکر که جواب آزمایشم خوب بود و تنها به این فکر میکنم که بتوانم زودتر برگردم و برای استقلال بازی کنم.»

اسماعیلی البته در بازی نساجی غایب خواهد بود. او چون هنوز در زانویش درد دارد، برای این دیدار ریسک نمیکند. هفته آینده استقلال باید در دربی به مصاف پرسپولیس برود و به هر حال حضور فرشید در آن مسابقه بسیار حیاتیتر است. او در این باره میگوید: «این یکی دو روز فیزیوتراپی کردم و نرم دویدم. از تمرینات به دور بودم. انشاءا... در بازی نساجی تیم موفق باشد. بعد از آن هم که دربی را داریم و باید ببینیم آینده چه میشود.»

او درباره حذف استقلال برابر السد هم توضیح میدهد: «واقعا بدشانس بودیم. نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم. به نظرم نباید روزبه چشمی اخراج میشد. استقلال استحقاق صعود را داشت. اگر ده نفره نمیشدیم شک نکنید السد را میبردیم و به مرحله بعد میرفتیم. این تیم از همان اوایل نیمه اول کم آورده بود و دیدید حتی بعد از 10 نفره شدن هم ما بهتر بازی کردیم و میتوانستیم به این تیم گل بزنیم. آنها خوش شانس بودند که توانستند صعود کنند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها