پسر 17 ساله که نیروی خدماتی یکی از بیمارستان‌های تهران را با ضربه‌های چاقو کشته‌بود، با اعتراف به جنایت گفت: بعد از قتل، چهاربار خودکشی کردم، اما ناکام ماندم.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۹۱

به گزارش جامجم، نیروی خدمات یکی از بیمارستانهای تهران از روز نوزدهمخرداد امسال در محل کارش حاضر نشد و پلیس جنایی جسد او را روز بعد در آپارتمانش کشف کرد. او با ضربههای چاقو به قتل رسیده و دو گوشی تلفن همراهش سرقت شده بود . پلیس چند روز پیش از طریق یکی از همسایهها که بتازگی از سفر بازگشته بود به سرنخهای جدیدی دست یافت که نشان میداد پسر نوجوانی یک روز قبل از کشف جسد به خانه مقتول رفته و دیگر او را ندیدهاند. همین سرنخ کافی بود که این پسر 17 ساله به عنوان مظنون تحت تعقیب پلیس قرار گیرد. او چند روز پیش در پایانه مسافربری شهر ارومیه شناسایی و بازداشت شد. متهم دیروز برای ادامه تحقیقات به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و با اعتراف به جنایت به بازپرس پرونده گفت: تا سوم راهنمایی درس خوانده و بیکار بودم. روز نوزدهم خرداد امسال با پدرم دوباره برسر مسائل مختلف دعوایم شد. از خانه بیرون رفتم و روی نیمکتی در بوستانی در غرب تهران نشستم که مقتول کنارم نشست.

وی افزود: او زمانی که فهمید من دعوا کرده و از خانه قهر کردهام با اصرار خواست به خانهاش بروم. با هم سوار اتوبوس بیآرتی شده و به خانهاش در غرب تهران رفتیم. میوه و شام خوردیم. ناگهان رفتارش عوض شد و احساس میکردم قصد خفتگیری دارد. به بهانه نوشیدن آب از آشپزخانه چاقو برداشتم و به او حمله کردم. در این دعوا با چاقو دو ضربه به پشت کمرش و چهار ضربه به پهلویش زدم که جان باخت.

متهم به قتل ادامه داد: دو گوشی تلفن همراهش را برداشتم و خانه را بههم زدم تا ماجرا را سرقت جا بزنم. یکی از گوشیها و چاقو را در پارک انداختم. چند روز در خیابان و پارکهای تهران سرگردان بودم. بعد به ارومیه رفتم. چهار بار قرص خوردم و خودکشی کردم؛ اما دوبار دوستانم و دوبار رهگذران نجاتم دادند. سرانجام تصمیم گرفتم نزد خانوادهام بازگردم و ماجرا را برایشان بگویم که در پایانه مسافربری بازداشت شدم.

پرونده متهم به خاطر اینکه نوجوان بود به دادسرای اطفال و نوجوانان تهران ارسال و او تحویل کانون اصلاح و تربیت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها