قرار است ماه آینده میلادی آل‌پاچینو برای اجرای نمایشی به پاریس بیاید، اما قیمت گزاف بلیت‌های این تئاتر بسیاری از هواداران او را ناامید کرده است. آن‌طور که خبرگزاری مهر از منابع فرانسوی نقل کرده، این هنرپیشه نامدار آمریکایی در روزهای ۲۲ و ۲۳ اکتبر در تئاتری در پایتخت فرانسه به بازگویی نکات برجسته دهه‌ها فعالیت بازیگریش خواهد پرداخت.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۰۴

این در حالی است که برای این دو شب نمایش، حدود 2000 صندلی از روز سهشنبه در اینترنت در معرض فروش قرار داده شد. بلافاصله در ساعات اولیه بلیتهای ۹۰، ۱۹۰ و ۳۷۰ یورویی این نمایش به پایان رسید و اکنون فقط امکان خرید بلیتهای گرانقیمت ۵۵۰ تا ۹۵۰ یورویی وجود دارد. این قیمتهای گزاف بسیاری از هواداران را که امید بسیاری برای دیدن زنده پاچینو در پاریس داشتند ناامید کرده است. بخصوص زمانی که بدانیم این قیمت برای بسیاری از اهالی ساکن پاریس که در آن گرانترین اپراها و نمایشها بین ۲۵۰ تا ۳۵۰ یورو تخمین زده میشود بسیار سنگین است.

در صفحات اجتماعی توییتر بسیاری از کاربران با بیان اینکه ترجیح میدهند پول را صرف هزینه تغذیه فرزندانشان یا اجاره بها کنند تا این که به این تئاتر بروند، به قیمت بلیتها واکنش نشان دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها