پسر جوان که نیروی خدماتی بیمارستانی در غرب تهران را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، پس از سه ماه در ارومیه دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۴۶۴

به گزارش جامجم، 10 دقیقه از بامداد 20 خرداد امسال ماموران کلانتری 140 باغفیض در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد 47 سالهای در خانه مجردیاش در خیابان پیامبر مرکزی، خیابان هجرت به قتل رسیده است. دقایقی بعد از اعلام این خبر بازپرس امور جنایی تهران همراه گروه تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم که طبقه دوم یک ساختمان چهارطبقه بود حاضر شده و در بررسی اولیه دریافتند، مقتول با هفت ضربه چاقو به قتل رسیده و آثار بههم ریختگی وسایل در خانه وی دیده میشد. همچنین کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند حدود 6 تا 10 ساعت از مرگ مقتول میگذرد.

تحقیقات تکمیلی حاکی از آن بود مقتول نیروی خدماتی یکی از بیمارستانهای غرب تهران بوده، پنجشنبه هفته قبل کشیک بوده و در سرکارش حاضر شده، اما روز شنبه در شیفت کاریاش حاضر نشده بود. غیبت او باعث شد یکی از بستگانش به خانهاش رفته و با جسد وی روبهرو شود.

در نهایت با دستور بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی و بازداشت متهم یا متهمان این پرونده آغاز شد. کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در جریان تحقیقات خود متوجه شدند، پسر جوانی شب جنایت مهمان مقتول بوده و نیمه شب آنجا ترک کرده بود.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در این باره گفت: با کشف این سرنخ تحقیقات بر روی پسر جوان متمرکز شد و ماموران دیروز او را در ارومیه شناسایی و دستگیر کردند. پسر 18 ساله در همان تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و درباره انگیزهاش گفت: شب حادثه در ترمینال غرب با مقتول آشنا شده و وقتی متوجه شد جایی برای خواب ندارم، من را به خانهاش دعوت کرد. وقتی به خانه آمدیم به رفتارش مشکوک شده و با هم درگیر شدیم. با چاقو چند ضربه به او زدم و گریختم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها