فتحی، سرپرست استقلال همراه بعضی مسوولان دیگر این باشگاه به دیدار فریده شجاعی، همسر مرحوم پورحیدری و پسرش رفتند. خانم شجاعی بعد از این دیدار توضیحاتی به روزنامه جام‌جم می‌دهد. او می‌گوید فتحی را فردی مثبت برای مدیریت استقلال می‌داند.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۴۹

خانم شجاعی، فتحی سرپرست استقلال به همراه حاجیلو، دکتر نوروزی و عبداللهی به خانهتان آمدند. چه صحبتهایی داشتید؟

من از آقای فتحی درخواست کرده بودم تا خدمتشان بروم ولی به حرمت منصور خودشان به خانه ما آمدند. این نشست بیشتر برای آشنایی بود. من آن را به فال نیک میگیرم. حرمت منصور را نگه داشتند. از این دیدار انرژی گرفتیم. راجع به همه چیز صحبت شد. در واقع یک نشست فامیلی بود. قرار شد در فرصت بعدی که به باشگاه استقلال میرویم، درباره طلب منصور صحبت کنیم. قرار شد مستندات را جمع کنیم.

پس درباره طلب منصورخان از استقلال به جمعبندی نرسید.

نه، راجع به این قضیه حرف زیادی نزدیم. دیدار دوستانه بود و بیشتر برای آشنایی.

فتحی هم با منصورخان ارتباطی داشتند؟

بله، من نمیدانستم ولی از سفرهای قدیم تعریف کردند و من متوجه شدم سفرهای زیادی با هم رفتهاند. خاطرات زیادی از منصور تعریف کرد و کلا لحظات خوبی داشتیم.

شما از افتخاری مدیرعامل سابق استقلال هنوز دلخور هستید؟

بله، برای اینکه دو سال نهایت بیاحترامی را به خانواده پورحیدری داشت. ظاهرا ایشان منصورخان را نمیشناخت. نباید چنین برنامهای برای خانواده ما پیاده میکرد. منصور خودش را وقف استقلال کرد ولی چنین رفتاری با ما داشتند. میگفتند اصلا باشگاه به او بدهکار نیست. آنها منصور را
نادیده گرفتند.

باشگاه حالا بدهی‌‌های سنگینی حتی به بازیکنانی دارد که در دوران آنها برای استقلال بازی نکردند، ولی مرحوم پورحیدری به هر حال سالهای سال در استقلال بود...

نمیدانم چه اشتباهاتی در باشگاه داشتند. در جزئیاتش نیستم ولی به هر حال چیزهایی شنیده ام. باید کسی مدیرعامل استقلال و پرسپولیس باشد که بتواند دو باشگاه را مدیریت کند در غیراینصورت مشکلات خیلی زیاد خواهد شد.

فتحی از مدیریت قبلی باشگاه گلایهای هم داشت؟

اینها مسائل کلان مدیریت است و طبیعتا چیزی در این باره نمیگویند. یعنی اگر ناراحتی هم باشد بروز نمیدهند. به هر حال ما میدانیم که کار در استقلال واقعا سخت است.

او را مدیر خوبی برای استقلال میدانید؟

من ایشان را آدم مثبتی دیدم. اگر بگذارند کار کنند، با صداقتی که من در کارشان دیدم، میتواند باشگاه را نجات دهد. فقط باید یک مقدار صبور بود و وزارت ورزش هم نگرش مثبتی نسبت به ایشان داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها