در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
حمید قبادی در برنامه تلویزیونی پرسشگر با موضوع چالشهای پوشش مدارس، با بیان اینکه لباس در تمام ساعات بهعنوان عنصر اساسی همراه ماست و در روح و روان و احساسات و ارتباطات ما تأثیر دارد، افزود: نقش پوشش در حوزه یادگیری و آموزش چندبرابر است و نامناسب بودن لباس از حیث جنس و کیفیت و مدل میتواند در اندیشه و تعقل تأثیر منفی بگذارد.
وی درباره لباس فرم دانشآموزی عنوان کرد: طبعا دامنه آموزش و پرورش گسترده است و مخاطبان بسیاری دارد و میطلبد به این مقوله نیز توجه مضاعفی صورت گیرد.
قبادی با بیان اینکه قانون امکانی فراهم کرده تا به این موضوع در کارگروه مد و لباس که آموزش و پرورش نیز عضو آن است توجه ویژه داشته باشیم، گفت: شاید به علت کثرت مسائل در آموزش و پرورش، کم کاری در حوزه ساماندهی پوشش مدارس صورت گرفتهباشد.
وی با بیان اینکه مبنای کار ما قانون ساماندهی مد و لباس است که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده ادامه داد: در ماده 7 آییننامه اجرایی این قانون، وظایف دستگاهها روشن شده و یکی از اعضای مهم این کارگروه، وزارت آموزش و پرورش است تا به اقتضای جمعیتی، سنی، جنسیتی و جغرافیایی برای طراحی و تهیه فرم لباس مدارس اقدام کند.
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد با اشاره به اینکه دو، سه ماه است اخیرا کاری با همکاری استانداران استانهای هرمزگان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان شروع شده و این امکان فراهم شده تا کارمندان در محیطهای اداری با لباس بومی حضور یابند، گفت: آموزش و پرورش هم باید این اجازه را بدهد که بچهها با لباس بومی به مدارس بیایند.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت در گفتگو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با سیده عذرا موسوی، نویسنده کتاب «فصل توتهای سفید»
یک نماینده مجلس:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»: