دبیرکل حزب‌ا... لبنان در دیدار سالانه عاشورایی با حضور اعضای این حزب درباره برخی مسائل منطقه‌ای و لبنان گفت: ما به لطف خداوند در جنبه‌های سیاسی، نظامی و اتحاد بسیار قوی هستیم، اوضاع ما را پیش و پس از سال ۱۹۷۹ مقایسه کنید، انقلاب امام خمینی، بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در شرایط و در همه‌جنبه‌های ما تفاوت‌هایی ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۳۲۰

وی درباره روابط حزبا... با جنبش امل تصریح کرد، حزبا... و جنبش امل در همه زمینهها در کنار یکدیگر بوده وهمچنان متحد هستند و تلاشهای دشمن برای نفوذ به صفوف شیعیان با شکستی غیرقابل بازگشت روبهرو شد.

سیدحسن نصرا... همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت، دشمن بهدنبال نابودی مرجعیت دینی است، مرجعیتی که نهضت را از میرزای شیرازی (مرجعیت عام شیعیان در سال ۱۲۴۳) تا امام خمینی و از آیتا... خامنهای، رهبر انقلاب اسلامی ایران تا آیتا... سیدعلی سیستانی، مرجع عالی قدر شیعیان عراق رهبری کرده است و نیز نباید رهبری سید موسی صدر را که هدفش اتحاد سیاسی و دینی شیعه بود، فراموش کرد.

وی در ادامه خواستار اتحاد و همبستگی شد و بر ضرورت آگاهسازی مردم از خطرات تلاشهای دشمن که بهدنبال نابودی لبنان و بخصوص شیعیان است، تاکید کرد. او همچنین از روحانیون و علمای دینی خواست به وظایف خود عمل و مردم را هوشیار کنند و به درددل آنها گوش دهند و اراده آنها را تقویت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها