عوامل سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزا... حمیدنژاد و تهیه‌کنندگی مجید مولایی وارد قزوین، آخرین لوکیشن برای تصویربرداری این سریال شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۱۹

به گزارش مهر، عوامل سریال بانوی عمارت فاز تصویربرداری در تهران را به پایان رساندهاند و چند روزی است به قزوین رفتهاند تا ادامه کار را در این شهر که آخرین فاز و لوکیشن برای تصویربرداری محسوب میشود، پیگیری کنند.

این روزها رامتین خداپناهی، مریم مومن و نیکی نصیریان جلوی دوربین هستند و پروژه در بازار قزوین در لوکیشن کاروانسرای سعدالسلطنه در حال ضبط و تصویربرداری است. بانوی عمارت عاشقانهای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت میکند و تهران، کاشان و قزوین شهرهایی هستند که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری میشود.

پانتهآ پناهیها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خداپناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشادجو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزاآقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آلآقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحرالعلومی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند که برای پخش از شبکه سه سیما تدارک دیده میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها