راننده بی‌ام‌و که در جریان درگیری سرنشین خودروی بنزی را زیر گرفته بود، با بخشش اولیای‌دم به حبس محکوم شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۱۲

به گزارش جامجم، مرد جوان به نام فرشید نیمهشب نهم دی سال 91 زمانی که همراه دوستش سوار برخودروی «بیامو» در محله سعادت آباد تهران در حرکت بود، با دو سرنشین جوان یک دستگاه خودروی بنز درگیر شد. با بالا گرفتن این درگیری سرنشینان خودروی بنز پیاده شدند و دعوایشان ادامه پیدا کرد. در همین موقع فرشید سوار خودرو شد و یکی از دو سرنشین بنز را زیر گرفت و باعث مرگ او شد.

تحقیقات نشان داد، راننده خودروی بیامو هنگام اجرای حرکات نمایشی با آینه بغل خودرو بنز برخورد کرد که همین موضوع باعث درگیری اولیه و این جنایت شده است. متهم در جریان تحقیقات گفت: آن شب خودرو بیامو را امانت گرفته بودم و حرکت نمایشی انجام دادم که همین باعث شد به آینه خودروی بنز برخورد کنم. همین باعث درگیری شد. با شدت گرفتن درگیری من از روی یکی از سرنشینان بنز که مصدوم شده بود، رد و باعث مرگ او شدم.

متهم روانه زندان شد و چندی پیش توانست رضایت اولیایدم را در مرحله بازپرسی جلب کند. پرونده او با صدور جلب به دادرسی به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهم پرونده به 36 ماه حبس وبابت شرب خمر به تحمل شلاق محکوم شد. دیروز حکم صادره که از سوی قضات شعبه 19 دیوان عالی کشور تائید شده بود به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها