تیم ملی واترپلوی ایران در نخستین مسابقه خود در بازی‌های آسیایی به مصاف تیم سنگاپور رفت که در پایان با حساب ۱۱ بر ۵ مقابل حریفش به پیروزی رسید. تیم ملی واترپلوی ایران در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های قزاقستان، سنگاپور و کره‌جنوبی هم گروه است. هدایت تیم ملی واترپلوی ایران را الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی برعهده دارد.
کد خبر: ۱۱۶۰۹۹۸

صعود تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار خود در بازیهای آسیایی 2018 مقابل سوریه قرار گرفت و با نتیجه 68 بر 55 پیروز شد. با توجه به اینکه در گروه B فقط ایران و سوریه حضور دارند، تیم ایران با این برد راهی مرحله یکچهارم نهایی شد.

حذف کمانداران ریکرو ایران

در ادامه رقابتهای تیروکمان بازیهای آسیایی جاکارتا، تیم ملی ریکرو مردان با ترکیب صادق اشرفی، امین پیرعلی و میلاد وزیری در مرحله یکچهارم به مصاف تیم چین رفت و با نتیجه 6 بر صفر رقابت را واگذار کرد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

ناکامی والیبال ساحلی

تیمهای ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران که به جمع هشت تیم نهایی بازیهای آسیایی رسیده بودند، روز گذشته با شکست مقابل حریفان از دور مسابقات حذف شدند و به مدال نرسیدند. ابتدا تیم ملی الف ایران به مصاف چین رفت اما با شکست مقابل حریف، از صعود به مرحله بعد باز ماند. تیم ملی ب نیز مقابل تیم مدعی قطر قرار گرفت و با شکست 2 بر یک از دور مسابقات کنار رفت تا عملا ورزش ایران در این رشته به موفقیتی نرسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها