در نشست خبری مدیر شبکه «شما » مطرح شد:

رویکرد گردشگری را در برنامه‌ها می‌گنجانیم

نشست خبری محمدمهدی قاسمی، مدیر شبکه تلویزیونی شما، صبح روز گذشته در محل این شبکه برگزار شد و این مدیر در گفت‌وگویی مستقیم و بی‌واسطه با خبرنگاران و اصحاب رسانه، از اقدامات و رویکردهای اصلی این شبکه تلویزیونی گفت.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۸۴

قاسمی ابتدای صحبتهای خود با تشکر از علی دارابی، معاون امور استانهای رسانه ملی برای همکاری با این شبکه تلویزیونی توضیح داد: در شرایطی که جذب مخاطب دشوار شده است، رشد مخاطب ما بسیار خوب بوده و بازخوردهایی که از سطح جامعه میگیریم و اسپانسرهایی که به ما مراجعه میکنند، نشان میدهد فعالیتهایمان مورد رضایت و توجه است.

او درباره رویکردهای جدید شبکه اظهار کرد: ما از تولیدات فاخر ۳۳ مرکز استانی استفاده میکنیم؛ چون برای شبکههای ملی سخت است خودشان در استانها برنامه تولید کنند. همچنین یکی از رویکردهای ما در دوره جدید، ساخت تولیدات مشترک با استانهاست و طرحهایی در این زمینه داریم که درصددیم بودجه آن را تعیین کنیم.

قاسمی یادآور شد: از دیگر رویکردهای ما، استعدادیابی در زمینه دیده شدن مجریان استانها و افراد علمی در کل کشور است. موضوع دیگر این است که رویکرد گردشگری در شبکه شما جدی گرفته شود و ساعاتی را به این موضوع اختصاص دهیم؛ چون خاستگاه اصلی گردشگری، استانهای کشور هستند.

مدیر شبکه شما درخصوص برنامههای استانی شبکه توضیح داد: عمده ارتباط ما با مراکز به صورت زنده است که حدود سه ساعت در روز را شامل میشود. تولیدات فاخری از مراکز سیمای استانها شامل مستند و موارد دیگر نیز پخش میشوند و همراه برنامههای ترکیبی در مجموعه حدود 70 درصد از برنامههای ما را شامل میشود.

قاسمی با اشاره به رویکرد پدیدهسازی در این شبکه گفت: این رویکرد یعنی اگر اتفاقی در استانها رخ بدهد، باید روی آنتن ما دیده شود. بهطور مثال قهرمانانی که در ورزشهای مختلف جهانی دیده شدند، وقتی به استانها برمیگردند توسط مردم شهرشان مورد استقبال قرار میگیرند و ما باید این اتفاقات را پوشش بدهیم. او تصریح کرد: بحث دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هم از دیگر موضوعاتی است که به استانها سفارش داده شده و چهلمین سال انقلاب، بهعنوان موضوعی جدی در دستور کار ما قرار دارد.

زهرا غفاری

رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها