برترین‌های آخر هفته تلویزیون

راز سربه مهر در آخر هفته

این هفته هم شبکه‌های سیما ،فیلم‌های متنوعی را برای پخش در تعطیلات آخر هفته آماده کرده‌اند که هریک از این آثار موضوعات مختلفی را دستمایه قرار داده‌اند؛ تله فیلم‌های ایرانی، انیمیشن و چند فیلم سینمایی از سینمای ایران و سایر کشورها. «جام‌جم» سعی کرده از میان آنها، تعدادی از بهترین‌ها را به شما پیشنهاد دهد.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۸۴

زندانیان بیگناه در شبکه چهار

این هفته شبکه چهار سیما دو فیلم سینمایی از فرانک دارابونت را پخش خواهد کرد. «مسیر سبز»، پنجشنبه 21 تیرماه ساعت 20:30 و «رستگاری در شاوشنگ» جمعه 22 تیر ساعت 21:30 از این شبکه روی آنتن میرود. مسیر سبز قصه مردی درشت اندام اما خوشقلب به نام جان کافی است که به جرم قتل دو دختر نوجوان به زندان میافتد و در انتظار مرگ است. زندانبانها بعد از مدتی متوجه میشوند او بیگناه است و قدرتهای ماورایی دارد اما او و زندانبانها هیچ مدرکی برای اثبات بیگناهیاش ندارند... تام هنکس و مایکل کلارک دانکن در این فیلم سینمایی نقشآفرینی کردهاند. «رستگاری در شاوشنگ» نیز درباره اندی دوفرین حسابداری است که به جرم قتل همسر و معشوقهاش در زندان است. او ادعای بیگناهی میکند اما به حبس ابد محکوم میشود و در زندان مجبور است کارهای حسابداری و سندسازی، دزدیهای رئیس زندان را پوشش بدهد. تا اینکه بالاخره تصمیم میگیرد از زندان فرار کند. او با وجود کنترل سنگین زندان بالاخره موفق به فرار میشود! در این فیلم، تیم رابینز و مورگان فریمن بازی میکنند.

راز سر به مهر صبا

فیلم سینمایی «سر به مهر» به کارگردانی هادی مقدمدوست، پنجشنبه 21 تیرماه ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این فیلم که در آن لیلا حاتمی، آرش مجیدی و خاطره اسدی حضور دارند؛ حکایت یک راز است.

راز فیلم نماز خواندن صبا است. صبا دختر تنها و خستهای است که به کمک یک دوست، شرایطش بهبود مییابد؛ اما... .

سینمای جهان در سیما

پنجشنبه 21 تیر ساعت 22، شبکه یک سیما فیلمی از هیروکازو کوریدا کارگردان برتر ژاپنی را برای پخش انتخاب کرده است. «پس از توفان» که در بخش نوعی نگاه جشنواره کن نیز حضور داشته، درباره ریوتو نویسنده ناموفقی است که رمانهایش با اقبال عمومی روبهرو نیست و در نتیجه از این شغل درآمد کافی بهدست نمیآورد. و در نتیجه برای گذران زندگی بهعنوان کارآگاه خصوصی فعالیت میکند.

یک اکشن مهیج در شبکه افق: فیلم سینمایی «شغال» به کارگردانی مایکل کاتن جونز، جمعه 22 تیرماه ساعت 10 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی بروس ویلیس، ریچارد گییر، سیدنی پوآتیه و دایان ونورا میبینید: پس از تلاش نافرجام برای ترور دوگل در آگوست 1962 گروه با مشکلات قابل توجهی روبهرو میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها