مهدی‌زاده پس از کسب مدال طلا در لیگ جهانی ترکیه

پرچم ایران را بالاتر می‌بریم

امیر مهدی‌زاده و کسب مدال طلای لیگ جهانی کاراته در ترکیه. هر چند کسب این مدال افتخار بزرگی است، اما امیر را راضی نکرده است. او اهداف دیگری در سرش دارد که قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان را در بر می‌گیرد. پس از کسب مدال طلا برای دقایقی با مهدی‌زاده کپ زدیم که در زیر می‌خوانید:
کد خبر: ۱۱۴۷۲۶۷

تبریک، این یک اتفاق خوب بود که برای شما افتاد.

در سال جدید این نخستین مسابقهای بود که انجام دادم. ما برای این مسابقات 5 مرحله اردوی منظم را برگزار کردیم و فدراسیون کاراته نیز تمام تلاش خود را انجام داد تا تیم ما در بهترین شرایط تمرین کند. کادرفنی تیم ملی نیز برنامهریزی بسیار خوبی برای این مسابقات داشت. در این مسابقات برای رسیدن به مدال طلا 5 مبارزه انجام دادم. در دورهای اول و دوم رقبایی از بلاروس و روسیه را 4 بر صفر شکست دادم و در دور سوم نیز حریف مونتهنگرویی خود را 2 بر یک بردم. در مرحله نیمهنهایی نیز مقابل حریف ایتالیایی که ماه گذشته به مقام نایبقهرمانی اروپا دست یافته بود به برتری رسیدم. در دیدار نهایی نیز حریفی از کشور ترکیه را 3 بر یک بردم و به مقام قهرمانی دست یافتم.

از نتیجهای که گرفتی راضی هستی؟

راضی که هستم، اما هدف اصلی ما و خود من لیگ جهانی نیست و هدف اصلی من مسابقات قهرمانی آسیا، بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی است. لیگ جهانی ترکیه نیز راه و پلهای بود تا من را به هدف اصلی که قهرمانی قهرمانی آسیا، بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان بود، میرساند.

تو مدت زیادی مصدوم بودی و کسب این مدال طلا بدون شک برایت لذت دیگری دارد.

از کسب قهرمانی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان استانبول بسیار خوشحال هستم و از طرف دیگر بابت بازگشت موفقم بعد از دوران مصدومیت خوشحال هستم. بعد از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس مصدومیت شدیدی از ناحیه کمر داشتم و حتی این مصدومیت در مسابقات پاریس نیز من را آزار داد و باعث شد سه ماه از میادین و تمرینات دور باشم. در مدت دوری از میادین سختی زیادی را متحمل شدم و از طرفی نیز تحت فشار بودم، اما خدا را شاکرم که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت دوباره توانستم به سطح اول کاراته دنیا بازگردم و موفق به کسب مدال طلا شوم.

برنامهات برای بازیهای آسیایی چیست؟

میخواهم مدال طلای این مسابقات را هم به دست بیاورم. هر چند که میدانید در بازیهای آسیایی حریفان قدر تر هستند. با این حال من و دوستانم در تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نمیکنیم و میخواهیم بهترینها را برای ایران رقم بزنیم و پرچم را بیشتر بالا ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها