اشکان دژاگه بعد از مدت‌ها مصدومیت با گل به تیم‌ملی بازگشت و حالا روحیه بسیار بالایی برای ادامه کار دارد. او موفق شد تک گل ایران در بازی ترکیه را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. اشکان درباره بازگشتش به میادین فوتبال می‌گوید: «خیلی منتظر ماندم تا این لحظه برسد. واقعا خوشحالم از این‌که توانستم بار دیگر به میدان بروم، مخصوصا برای تیم‌ملی ایران.»
کد خبر: ۱۱۴۵۱۸۱

طرفداران لحظهای که اشکان برای اولین بار در دیدار ترکیه صاحب توپ شد به شدت این بازیکن را تشویق کردند. دژاگه میگوید: «این تشویق آنها باعث افتخار من بود. همه میدانند متأسفانه این فصل دچار مصدومیت شدم، اما خیلیها داخل اردوی ایران دیدند من چگونه تمرین و سعی کردم خودم را به جام جهانی برسانم. فیزیوتراپها، مربیان و کیروش نیز خیلی به من کمک کردند تا امروز به اینجا برسم و واقعاً دست آنها درد نکند. خدا را شکر توانستم مقابل ترکیه نیز چند دقیقه بازی کنم. گلزنی زیاد برای من مهم نبود، مهم این بود به زمین بروم و بدون درد به بیرون بازگردم. مهم تیم است که امیدوارم بازی بعد عملکرد بهتری داشته باشیم.»

او درباره شکست مقابل ترکیه هم توضیح میدهد: «باید از اشتباهات خود در دیدارهای دوستانه درس بگیریم و در کنار آن نباید فراموش کنیم در تیم ملی بازیکنان جوانی داریم که دیدارهای دوستانه برای آنها آزمایش بسیار خوبی است. امیدوارم مانند دوره گذشته جام جهانی در این دوره نیز همه پشت تیم ملی باشند، چرا که این بسیار مهم است.»

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به انتقاداتی که نسبت به خط دفاعی تیم ملی در دیدار با ترکیه مطرح شده است، میگوید: «ما یک تیم ملی هستیم و 11 نفر درون زمین و بقیه روی نیمکت مینشینیم، اما همه یک تیم هستیم. در مواقع اشتباه نیز همه مرتکب اشتباه میشویم و اینگونه نیست که یک بازیکن، دو بازیکن یا سهبازیکن مرتکب اشتباه شده باشند.البته باید از این اشتباهات درس بگیریم و تمرین کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها