خسرو حیدری مدافع- وینگر استقلالی‌ها دوست دارد با این باشگاه قهرمان آسیا شود. او درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید: «خب، این قرعه بدی نبود، این‌که به السد خوردیم. همه می‌گویند الدحیل قطر تیمی قوی است، اما السد هم ضعیف نیست و حتما قدرتمند بوده که بالا آمده است.»
کد خبر: ۱۱۴۴۴۳۹

استقلال بازی رفت را میزبان است و در دیدار برگشت باید به قطر برود. خسرو توضیح میدهد: «این موضوع پوئن مثبتی برای السد است. همه تیمها میجنگند که بهعنوان تیم اول بالا بیایند تا در مراحل بعدی در بازی برگشت میزبان باشند، اما طبق قرعه، ما در بازی رفت این مرحله میزبان هستیم. با وجود این شرایط، با تمام قوا به مصاف السد میرویم تا کار این تیم را در تهران یکسره کنیم. در روزی که قطعا هواداران استقلال به ورزشگاه میآیند، دوباره میخواهیم نتیجه خوبی بگیریم و با اندوخته خوب به بازی برگشت فکر کنیم.»

او درباره نتایج استقلال در فصلی که تمام شد میگوید: «فصل برای ما خوب شروع نشد، اما وقتی شفر آمد تیم روی غلتک افتاد و همه چیز برای استقلال خوب تمام شد. در لیگ برتر به جمع سه تیم اول رسیدیم، قهرمان جام حذفی شدیم و به جمع هشت برتر آسیا هم راه یافتیم. امیدوارم فصل بعد بتوانیم به این روند ادامه داده و پس از سالها قهرمان آسیا شویم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها