جهانبخش در گفت‌وگو با جام‌جم:

برای جنگیدن به روسیه می‌رویم، نه تفریح

علیرضا جهانبخش یکی از امیدهای ایران در جام‌جهانی روسیه است. او چه بخواهد و چه نخواهد، امید یک ملت است، درست مثل بازیکنانی که سال بسیار موفقی را سپری کردند. علیرضا در لیگ هلند با 21 گل زده آقای گل شد و نشان داد چه توانایی فوق‌العاده‌ای دارد. تیم‌ملی در آخرین بازی دوستانه خود پیش از عزیمت به ترکیه، با ازبکستان بازی کرد. ایران آنقدرها که باید سرحال نبود. علیرضا جهانبخش درباره این مسابقه حرف‌هایی می‌زند.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۳۵

قبول داری تیم نتوانست آنگونه که باید سرحال باشد؟

بازیهای دوستانه برای از بین بردن ضعفهای تیم است. ما نباید در بازیهای دوستانه بهدنبال نتیجه باشیم. مقابل ازبکستان چندین و چند بازیکن ثابت در ترکیب نبودند. در طول مسابقه هم ما تغییرات زیادی داشتیم. بازیکنان در پستهای مختلف جابهجا شدند و طبیعی بود کادر فنی بهدنبال رسیدن به اهداف خود است و نتیجه بازی در اولویت بعدی قرار دارد. حالا ما متوجه شدیم نیاز به کار و هماهنگی بیشتری داریم.

کیروش ناراحت است و میگوید برنامههای آمادهسازیاش بدرستی اجرا نشده است.

کیروش تنها و تنها به موفقیت تیمملی فکر میکند و هیچ هدف دیگری ندارد. او خود را وقف تیمملی ایران کرده و شایسته قدردانی است. او اگر چیزی میگوید تنها به خاطر موفقیت ایران است و نه چیز دیگری.

خیلیها نگران تیمملی هستند. انگار هنوز آماده نیستیم.

باید در فرصتی که تا جامجهانی مانده، خودمان را آماده کنیم. با ترکیه و یونان بازی داریم. سپس قبل از شروع جامجهانی در روسیه با لیتوانی بازی میکنیم. این سه مسابقه نقش مهمی در آمادهسازی ما خواهد داشت.

ولی گروه ما سخت است و اگر بخواهیم واقعبینانه حرف بزنیم، نباید از صعود بگوییم. درست است؟

ببینید ما برای جنگیدن به روسیه میرویم نه تفریح. رقبای ما سخت هستند. اسپانیا قهرمان جهان است. پرتغال قهرمان اروپا و مراکش هم نسلی طلایی دارد. اینکه کسی برای ما شانسی قائل نیست، اتفاق خوبی است چون در غیر این صورت فشار روی ما زیاد میشود. اتفاقا خوشحال میشویم که چنین چیزهایی را میشنویم. ما جدا از این بحثها با انگیزهایم و تشنه موفقیت. من این را در چهره کل تیم میبینم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها