تدبیر جدید برای جذب قهرمان‌های کشتی در تیم‌های ملی

کمیل قاسمی و رضایزدانی مربی می‌شوند؟

شاید یک حرف باشد و شاید یک شایعه، اما بیرون ماندن از مرحله انتخابی تیی ملی کشتی آزاد آنها را بشدت به فکر فرو‌برده است، به این‌که بازی‌های آسیایی را از دست داده‌ اند و شاید برای المپیک دو سال آینده هم سن آنها اجازه ندهد تا بتوانند نماینده ایران در این رقابت‌های مهم باشند.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۲۵

همین چند روز پیش بود که نام رضا یزدانی، کمیل قاسمی، حسین رحیمی و مسعود اسماعیلپور در خبرگزاریها منتشر شد،آن هم در ردیف کسانی که به دلایل خاص نتوانستند در انتخابی تیم ملی شرکت کنند. یکی مصدوم بود و دیگری مستندات پزشکی داشت، اما شورای فنی به هیچکدام از آنها اجازه نداد تا شانس مجدد برای حضور در جمع ملی پوشان را داشته باشند. حرف اعضای شورای فنی هم این بود که این چهار نفر یا از میادین دور بوده اند یا مصدوم هستند، به همین دلیل است که نمیتوانند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند.

شاید هم حق با اعضای شورای فنی بود.نام هر کدام از این نفرات را به اصطلاح با تریلی هم نمیتواند کشید و باید در مقطعی شأن و منزلت آنها هم حفظ میشد. اگر آنها با مصدومیت و بدن ناآماده راهی مسابقات شوند و نتیجه مناسبی نگیرند... سایر جوانهای کشتیگیر چطور؟ تا چه زمانی باید پشت خط بمانند و در فرآیند انتخابی تیم ملی نقشی نداشته باشند؟ هر چه بود حالا این چهار نفر در تیم ملی حضور ندارند و زمزمههایی به گوش میرسد که خود این ورزشکاران میخواهند چهار گوشه تشک را ببوسند و وارد دنیای تازهای در جهان کشتی شوند.

هنوز این خبر به صورت قطعی تائید نشده است، اما از فدراسیون کشتی خبر میرسید که کمیل قاسمی و حتی رضا یزدانی در آستانه ورود به عرصه مربیگری هستند. حتی شنیده شده برای آنها پست هم در نظر گرفتهاند و به احتمال فراوان در کادر فنی تیمهای جوانان یا امید مشغول فعالیت خواهند شد. البته طبق نظر پیشکسوتان و صاحبنظران، حسن رحیمی همچنان شانس حضور در بین رقبای یک وزن بالاتر از وزن اصلی خود را دارد و شاید با توجه به پایان دوران نقاهت و آغاز تمرینات سنگین همیشگی بتواند همچنان در بین مدعیان تیم ملی حضور داشته باشد. مسعود اسماعیلپور که بتازگی مچ دست آسیب دیده خود را جراحی کرده، اما کار سختی برای بازگشت دارد، چراکه از یکسو باید روند درمانی خود را خوب طی کند و از سوی دیگر مهیای سرشاخ شدن با مدعیان جوان و باانگیزه در وزن خود شود. البته همه اینها گمانهزنی است و هنوز خود کمیل قاسمی و رضا یزدانی در این مورد اظهار نظری نکردهاند، اما احتمال اینکه به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهند، خیلی زیاد است. مصدومیتهای یزدانی بدجور گریبان او را گرفته و کمیل هم شاید بدش نیاید که وارد دنیای مربیگری شود و تجربیاتش را به کشتیگیران جویای نام انتقال بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها