ضمایر

کد خبر: ۱۱۴۱۱۲۰

من

عکسهای اباصلت بیات از دفاع مقدس به همت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس چاپ شده و او از این انجمن سپاسگزار است؛ نه فقط به این دلیل که کتابش را منتشر کرده، بلکه بابت آنکه کار دشوار نگهداری از حدود 5000 نگاتیو عکس دفاع مقدس را برایش آسان کرده است. باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از بیات نوشته: دوست داشتم این کتاب 20 سال پیش چاپ میشد، اما من نمیتوانستم هزینه آن را پرداخت کنم. عکسی که روی جلد این کتاب چاپ شده را در سال 1370 از آوارگان کرد عراقی و در جریان جنگ خلیجفارس گرفتم. این عکس درمیان آثار عکاسانی از 110 کشور جهان مقام اول را کسب کرد و بهخاطر آن مدال طلا و دیپلم افتخار گرفتم.

او

آهنگساز و نوازنده گیتار باس و نامزد جایزه گرمی اهل کامرون از برگزاری یک کنسرت در ایران خبر داده است. فارس نوشته ریچارد بونا این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده و در صفحه رسمیاش اعلام کرده شهریور به ایران خواهد آمد. ریچارد بونا از موسیقیدانان سبک جز فیوژن است که با هنرمندانی چون جو زاوینول، جورج بنستون، رندی بکر، مایک استرن، بابی مک فریم و استیو گد همکاری کرده و البته آثار مستقلی نیز ارائه کرده است. این نوازنده در سال 2005 با انتشار آلبوم (Tiki) توانست نامزد جایزه گرمی بهترین آلبوم «وورد میوزیک» شود. آخرین آلبوم او نیز توسط کمپانی کوینسی جونز در سال 2016 با نام «Heritage» (میراث) منتشر شد.

آنها

از روز پنجشنبه به مدت سه شب قرار است برنامه «شبهای موسیقی خراسان» در تهران برگزار شود و سه گروه شناخته شده موسیقی نواحی خراسان در این شبها برنامه اجرا خواهند کرد. گروههای صبا، سیمرغ و ژنده پیل در سه شب متوالی مهمان این برنامه خواهند بود؛ آنها آثاری برگرفته از موسیقی مقامی خراسان را در تالار رودکی اجرا خواهند کرد. آنطور که مهر خبر داده، این ویژه برنامه در ادامه برنامه «شبهای موسیقی خراسان» در اسفند سال 96 است که به دلیل برخی از اتفاقات در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار نشد. برگزارکنندگان این کنسرت امیدوارند اجرای آثار هیجان انگیز و با کیفیت در این شبها بتواند رضایت شنوندگان موسیقی را فراهم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها