خاویر باردم، بازیگر اسپانیایی قطعا از معروف‌ترین بازیگران بین همدوره‌های خود است که با اجراهای متنوعش توانسته قابلیت بازی در شخصیت‌های مختلف را به رخ همه بکشد. تماشاگران با هر فیلمی که از او دیده‌اند شاهد تحول ذهنی و جسمی‌اش بوده‌اند و دلیل این مدعا جوایزی است که او از جشنواره‌های معتبر جهانی دریافت کرده است. این بازیگر اسپانیایی که همراه همسرش پنه لوپه کروز در فیلم جدید اصغر فرهادی «همه می‌دانند» بازی کرده است، در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه با اشاره به تصمیم اصغر فرهادی برای ساخت فیلمی به زبانی که آن را نمی‌داند، گفت: با دیدن فیلم «گذشته» متوجه شدم که او توانایی انجام این کار را بخوبی دارد.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۲۲

به گزارش ایسنا، باردم 49 ساله که با پنهلوپه کروز برای نهمینبار در فیلم «همه میدانند» با هم همبازی شدهاند، گفت: فیلم فرهادی با فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» که در اسپانیا بازی کردم متفاوت است. این فیلم وودی آلن درباره کلیشهها و چیزهایی است که گردشگران خارجی در پی آن هستند و برای آن به بارسلون میروند، اما فیلم فرهادی چیز متفاوتی است. فرهادی بسیار واقعگراست و رنگ و بوی اسپانیا را دارد.

باردم ادامه داد: معمولا داستانهای فیلم فرهادی درباره افراد بسیار خوب و سادهای است که در شرایط بسیار دشوار و متناقض قرار گرفتهاند، اما در این فیلم جدید وجه هیجانی و تعلیق فیلم است که موجب میشود بخواهید بدانید چه چیزی در حال روی دادن است که شما را روی صندلیتان میخکوب میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها