یکی از امتیازات فیلم در حال اکران «به وقت شام»، موسیقی شنیدنی و تاثیرگذار آن است.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۰۱

کارن همایونفر برای ساخت این موسیقی، سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را به دست آورد. حالا خبر رسیده قرار است بزودی موسیقی متن این فیلم منتشر و روانه بازار موسیقی شود.

آنطور که فارس گزارش داد، این آهنگساز مطرح که از فیلم به وقت شام با عنوان بزرگترین، پیچیدهترین و بیپرواترین تولید سینمایی ایران یاد کرده بود درباره موسیقی این فیلم گفته است: من برای موسیقی به وقت شام زحمت زیادی کشیدم، ولی تجربه اینطور بوده که برای کارهای متوسط تشویق و برای کارهای خیلی خوبم تنبیه شدهام؛ به همین دلیل هیچگاه نمیتوانم درباره کیفیت این اثر نظر بدهم. ما ماهها روی موسیقی این اثر کار کردیم و در طول کار خیلی چیزها را حذف و خیلی چیزها را اضافه کردیم و اتودهای زیادی زدیم. تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که ابراهیم حاتمیکیا در هیچ موردی، از مونتاژ و فیلمبرداری گرفته تا ساخت موسیقی کوتاه نمیآید، بنابراین همه عوامل همیشه مجبور هستند بهترین کار خود را ارائه کنند.

نظارت ضبط و بخشی از میکس و مسترینگ موسیقی این فیلم که در استودیو شهر صدا انجام شده، به عهده احسان بیرقدار بوده و ضبط کل مجموعه و میکس و مسترینگ موسیقی تیتراژ آن نیز توسط حامی حقیقی صورت گرفته است.

کارن همایونفر پیش از به وقت شام، در آثاری چون بادیگارد و حلقه سبز هم با ابراهیم حاتمی کیا همکاری داشت.

این آهنگساز برای فیلمهای «زادبوم» (ابوالحسن داوودی) و «جرم» (مسعود کیمیایی) هم سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها