کد خبر: ۱۱۳۷۶۱۸

من

نمایش «هگزا، شهر دوشیزگان» به کارگردانی محمد حاتمی در تماشاخانه «دیوارچهارم» ادامه دارد و قرار است نمایشی به نام «دیگری» را از 18 تیر در سالن حافظ روی صحنه ببرد که علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، در آن بازی هم میکند. حاتمی در گفتوگو با ایسنا به شرایط خانه تئاتر انتقاد کرده و گفته است: خانه تئاتر باید پشتوانه مالی داشته باشد تا بتواند بخوبی عمل کند و تأثیر بیشتری بر روند تئاتر کشور داشته باشد. من نمیدانم تکلیف ما هنرمندان با خانه تئاتر و همچنین مرکز هنرهای نمایشی چیست. بین خانه تئاتر و مرکز هنرهای نمایشی نوعی موازی کاری رخ داده است. اینها دو قطب هستند و ادامه این روند جز پراکندگی چیزی به دنبال نخواهد داشت و در نهایت این پریشانی و سردرگمی به ضرر مجموعه تئاتر کشور است.

او

سهیل نفیسی در تهران، بندرعباس و شیراز به صحنه میرود. کنسرت او در تهران 11اردیبهشت در تالار وحدت برگزار میشود و شامل قطعاتی از چهار آلبوم نفیس به نامهای ریرا، ترانههای جنوب، چنگ و سرود و طرح نو است. قرار است در این کنسرت چند قطعه منتشر نشده نیز به علاقهمندان ارائه شود.

21 اردیبهشت هم تالار شهید آوینی بندرعباس میزبان سهیل نفیسی است. مهر خبر داده کنسرت این خواننده و آهنگساز ساعت 20 و 30 دقیقه 21 اردیبهشت برگزار میشود و در آن برخی از ترانههای ابراهیم منصفی برای علاقهمندان اجرا میشود. نفیسی اردیبهشت اجرای دیگری در شهر شیراز خواهد داشت که تاریخ و نحوه تهیه بلیت آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

آنها

اختتامیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اجرای ویژه شهرام و حافظ ناظری همراه خواهد بود. ایسنا به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، خبر داده اجرای آنها بخش اصلی مراسم اختتامیه خواهد بود. این اجرا تقریبا 50 دقیقه زمان دارد و احتمالا بعد از توضیحات دبیر جشنواره خواهد بود.

اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر، امروز ساعت 18 و 30 دقیقه در تالار وحدت برگزار میشود و در مجموع دو ساعت زمان کلی اختتامیه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها