جشنواره جهانی فیلم فجر

6 مهمان خارجی دیگر در راه تهران

شش مهمان دیگر به مجموعه مهمانان ویژه‌ای که برای حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به ایران می‌آیند، اضافه شدند.
کد خبر: ۱۱۳۵۱۶۴

به گزارش جامجم، استلا کالتسو طراح صحنه، فیلیپ راس فیلمبردار، آیدا بگیچ فیلمساز، ایزابل جیوردانو مدیر یونیفرانس و روزنامهنگار سابق، روبرتو پرپینانی تدوینگر و آنا هنکل- دونرسمارک برنامهریز جشنوارههای سینمایی، از دیگر سینماگرانی هستند که حضورشان در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر قطعی شده است.

جشنواره جهانی فیلم فجر امسال میزبان سینماگران مختلفی از اقصی نقاط جهان خواهد بود که تاکنون حضور افرادی چون نیکولا پیووانی آهنگساز، فرانکو نرو بازیگر ایتالیایی، رشید مشهراوی کارگردان فلسطینی، ریتی پان کارگردان کامبوجی، محمد الدراجی کارگردان عراقی، یورن دانر منتقد، تهیهکننده و بازیگر فنلاندی، زینب اوزباتور آتاکان تهیهکننده ترکیهای، لری اسمیت فیلمبردار بریتانیایی، توماس ماخ فیلمبردار آلمانی، کارن شاخنازاروف کارگردان روسی، اولیویه مگاتون فیلمساز فرانسوی، الیور استون فیلساز آمریکایی، ژان پییر لئو بازیگر فرانسوی اطلاعرسانی شده بود و بتازگی حضور شش چهره دیگری که نامشان ذکر شد هم در این رویداد قطعی شده است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر 19 تا 27 آوریل 2018 (30 فروردین تا 7 اردیبهشت 1397) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار میشود.

فلسطین در قاب

همزمان با آغاز سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر نمایشگاهی از عکسهایی درباره فلسطین برگزار میشود.

سیفا... صمدیان مدیر رویدادهای ویژه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اشاره به جزئیات برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: در بخش نمایشگاهی «رویدادهای ویژه» جشنواره جهانی فیلم فجر و با توجه به حوادث جاری در سرزمینهای اشغالی که این روزها شدت گرفته است، نمایشگاهی از عکسهای آلفرد یعقوبزاده در تهران برگزار میشود.

او توضیح داد: این نمایشگاه به عنوان رویداد جنبی بخش «زیتونهای زخمی» این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر که روی نمایش فیلمهای مهم از کارگردانهای جهان با موضوع سرزمینهای اشغالی تمرکز دارد، تدارک دیده شده است. به گفته صمدیان، در این عکسها طی 28 سال - از نخستین قیام انتفاضه در 1987 تا قیام سال 2015- تصاویری از سرزمینهای اشغالی ثبت شده است.

این نمایشگاه با حضور اهالی فرهنگ و هنر چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 17 در گالری شماره 14، پلاک 14، خیابان خارک افتتاح میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها