رستمی همچنان تنهایی تمرین می‌کند

قهرمان وزنه‌برداری المپیک هیچ قصدی برای ملحق شدن به اردوی تیم ملی ندارد.اعضای تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان از چند روز قبل اردوی خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های پیش‌رو آغاز کرده‌اند. این اردو در حالی شروع شده که خبری از کیانوش رستمی در آن نیست. قهرمان وزنه‌برداری المپیک 2016 ریو همچنان به تنهایی تمریناتش را پیگیری می‌کند و به نظر می‌رسد هدفی برای ملحق شدن به اردوی تیم ملی ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۵۰

کیانوش رستمی ماههاست با همین شرایط به تمریناتش ادامه میدهد؛ شرایطی که حاشیههای زیادی را نیز بهدنبال داشته است. زمانی که برخواه بهعنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد انتظارها این بود که با توجه به دیسیپلینی که او دارد زیر بار این نرود که کیانوش رستمی به تنهایی تمرین کند اما نهتنها این اتفاق نیفتاد بلکه رستمی باز هم دارد ساز خودش را کوک میکند و جالب اینجاست که در فدراسیون هم کک کسی نمیگزد!

او تنهایی تمرین کرد و در مسابقات جهانی آمریکا اوت کرد و اصلا بعید نیست با همین تنهایی تمرین کردن هایش نه مدال بازیهای آسیایی را بگیرد و نه بتواند در المپیک سال 2020 شرکت کند. رویه، رویه غلطی است که به راه افتاده و از همان روز نخست علی مرادی و فدراسیون تحت امرش نباید اجازه میدادند چنین اتفاقی بیفتد.

جالب اینجاست که یکی دو مربی بهخاطر کیانوش رستمی از تیم ملی رفتهاند اما علی مرادی حاضر نیست یک بار مقابل رفتارهای اینچنینی ایستادگی کند و مانع ادامهدار شدن ورزشکار سالاری در تیم ملی وزنهبرداری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها