قهرمان قایقرانی ایران از دغدغه‌هایش می‌گوید

مدال بازی‌های آسیایی را می‌خواهم

سال‌ها از قایقرانی و رشته روئینگ دور بوده اما ظاهرا دلتنگی و علاقه زیادی که به این رشته ورزشی دارد باعث شده تا محسن شادی دوباره به سرش بزند خودش را برای بازی‌های آسیایی آماده کند. محسن مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2007 را در کارنامه دارد و حالا می‌خواهد در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم مدال خوشرنگ دیگری را به نام خودش سند بزند. او می‌گوید: «چند سالی از روئینگ و قایقرانی دور بودم اما از اردیبهشت 96 تمریناتم را شروع کردم و آذرماه هم به اردوی تیم ملی پیوستم. تمریناتم را جدی دنبال کردم و حالا هدفم بازی‌های آسیایی و کسب مدال است. من دارم تلاشم را می‌کنم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.»
کد خبر: ۱۱۳۲۱۱۴

شادی این را گفت و ادامه داد: «تا جایی که میدانم رقبای قبلیام تغییری نکردهاند. حالا باید ببینم در بازیهای آسیایی همانها شرکت میکنند یا نه. البته اهمیتی برای من ندارد چرا که هدفم مشخص است و میخواهم در بازیهای آسیایی مدال بگیرم.»

شادی درباره کار کردن با مربی خارجی هم میگوید: «جیوگانیک واقعا مربی بود و مدتی هم در تمرینات سال قبل حضور داشت. من قایقرانی را با همین مربی شروع کردم. مربی چینی که هم آمده قبلا در ایران بوده است. من چند مدال قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی را با او به دست آوردهام. تمرینات مان با این مربی شروع شده است. هر مربیای خوب باشد و تجربه داشته و رزومه خوبی داشته باشد میتواند به تیم روئینگ کمک کند.»

قایقران ایران درباره دغدغههایش هم میگوید: «دغدغهام حضور در بازیهای آسیایی است. انتظارم این است که اردوها به نحو احسن برگزار شود و تمام امکانات برای تمرین فراهم شود. فکر و ذهنم تماما برای بازیهای آسیایی است. در بعضی مسائل و مشکلات نیز عادت کردهایم. فدراسیون حقوق ما را میدهد و در این حد رضایت داریم اما امکاناتمان ضعیف است. ما در بخش پیست و قایق روئینگ مشکل داریم. مشکلات ما نه تقصیر فدراسیون است نه قایقران. اما با همینها هم تمرینات را انجام میدهم اما کفایت نمیکند. کمیته المپیک و فدراسیون و وزارت ورزش باید در آینده قدمهایی برای تامین تجهیزات قایقرانی در بخش سختافزاری بردارند. فدراسیون برنامههایی برای کم تاثیر کردن این مشکلات روی تمریناتمان دارد. مربی خارجی آمده و اعزامهای برونمرزی نیز در برنامه اصلی ما تا بازیهای آسیایی جاکارتا گنجانده شده تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها