برنامه ویژه تحویل سال شبکه افق با عنوان «باز کن پنجره را» همراه با آیتم‌ها و بخش‌های متنوع 29 اسفند از حوالی ساعت 16 تا 20 روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۲۲

به گزارش روابطعمومی شبکه افق، جواد رمضاننژاد، مدیر این شبکه با اشاره به تدارک گسترده شبکه افق سیما برای ایام نوروز عنوان کرد: بر این اساس چند مجموعه مستند به همراه مستندهای تک قسمتی، برنامههای ترکیبی، مستند مسابقه و میان برنامههایی متناسب با حال و هوای نوروز، برای پخش از شبکه افق آماده شدهاند.

رمضاننژاد با بیان این که راحله امینیان اجرای این ویژه برنامه را به عهده خواهد داشت، گفت: جمعی از هنرمندان شامل خوانندگان جوان و بازیگران سینما و تلویزیون ایران و نیز هنرمندانی از کشور لبنان، نویسندگان، قهرمانان ورزشی، عوامل سینما و ... از جمله مهمانان بخشهای مختلف باز کن پنجره را هستند.

او با بیان این که برنامه باز کن پنجره را به عطر شهدا معطر خواهد بود گفت: بر این اساس و در قالب گفتوگوی استودیویی و میان برنامه، با خانواده برخی شهدای مدافع حرم و مدافع وطن گفتوگو میشود.

مدیر شبکه افق خاطرنشان کرد: میانبرنامههایی با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و نیز امدادرسانی به زلزلهزدگان کرمانشاه نیز در این برنامه به نمایش درمیآید. وی گفت: از 27 اسفند تا سیزدهم فروردین سال آینده، شاهد پخش زنده ویژه برنامه راهیان نور از شبکه افق خواهیم بود؛ این برنامه از محل یادمانهای دوران دفاع مقدس هر روز از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 17 به صورت زنده پخش خواهد شد.

مدیر شبکه افق به دیگر برنامههای نوروزی شبکه افق اشاره و خاطرنشان کرد مستند مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» در 14 قسمت 52 دقیقهای با تهیهکنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب طی ایام نوروز روی آنتن میرود. در این مجموعه شاهد حضور بازیگران سینما و تلویزیون از ایران و لبنان خواهیم بود که در شش گروه به رقابت میپردازند و یک گروه داوری نیز بر کار آنها نظارت میکند. تولید این رالی هیجانانگیز و جذاب در لوکیشنهای داخل و خارج از کشور صورت گرفته و از یکم تا چهاردهم فروردین 1397 هر شب ساعت 21 روی آنتن میرود.

رمضاننژاد با بیان این که پروژه بینالمللی هفت روز و هفت ساعت یک مسابقه رالی جذاب و دیدنی با حضور هنرمندانی از ایران و لبنان است، گفت: ضمن این که بازپخش آن هم در دو ساعت مختلف صورت میگیرد و علاقهمندان میتوانند در ساعتهای 9 و 13 و 30 دقیقه روز بعد این مستند مسابقه را از شبکه افق تماشا کنند.

او گفت: 13 فیلم سینمایی خارجی هم طی نوروز 97 از شبکه افق پخش خواهد شد؛ عملیات مرداب، شکارچی انسان، غلاف تمام فلزی، تسخیرناپذیران، هری تریسی؛ آخرین عضو گروه خشن، بلید رانر، زندان، والاستریت، مردم معمولی، رقصنده با گرگها و اینک آخرالزمان 13 فیلم سینمایی است که برای پخش در نظر گرفته شدهاند.

وی با بیان این که قرار است طی 13 برنامه، پشت صحنهای از آثار سینمایی ابراهیم حاتمیکیا در شبکه افق روی آنتن برود عنوان کرد: این برنامه هر شب از ساعت 20 و 30 دقیقه تا 21 پخش میشود و تکرار آن هم ساعت 4 بامداد روز بعد پخش خواهد شد. مدیر شبکه افق در پایان با اشاره به سریال نوروزی شبکه افق در ایام نوروز خاطرنشان کرد: بازپخش سریال تلویزیونی «پایتخت 5» هر شب ساعت 23 و 30 دقیقه و تکرار آن ساعت 14 و 30 دقیقه روز بعد روی آنتن شبکه افق میرود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها