درخشش ایرانی‌ها در مسابقات شمشیر بازی جام جهانی

پیمان فخری: مزد زحمات‌مان را گرفتیم

پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیر‌بازی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقات جام‌جهانی سابر در لهستان می‌گوید شاگردانش حتی می‌توانستند عملکرد بهتری هم داشته باشند. با این حال فخری می‌گوید: عملکردها که فوق‌العاده بود و من از بچه‌ها راضی هستم.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۹۹

درباره مسابقات حرف بزنید و این که عملکرد بچهها چطور بود؟

یکی از سختترین و سنگینترین مسابقات سال 96 را پشت سر گذاشتیم. تمامی قهرمانان جهان و المپیک در این مسابقات حضور داشتند و از تکتک بچهها راضی هستم و عملکرد خیلی خوبی داشتند و میتوانم بگویم یک مسابقات رویایی را پشت سر گذاشتیم.

علی پاکدامن موفق شد در این رقابتها مدال برنز بگیرد.

پاکدامن فوقالعاده بود و توانست قهرمان جهان در سال 2017 از مجارستان و یکی از بهترین شمشیربازان حال حاضر دنیا را شکست دهد.

چه شد او و عابدینی به هم برخوردند؟

پاکدامن، دنیل روس را هم که عابدینی را در مسابقات جهانی شکست داده بود، مغلوب کرد؛ اما متاسفانه در ادامه طبق قرعه مقابل عابدینی قرار گرفت. پاکدامن با شکست عابدینی به جمع هشت نفر پایانی راه پیدا کرد، اما در جمع چهار نفر، مقابل گو از کره جنوبی و نفر اول رنکینگ جهانی با نتیجه 15 بر 13 شکست خورد و به مدال برنز رسید.

بازگشت مجتبی عابدینی هم خودش اتفاق خوبی بود.

برای مجتبی عابدینی خوشحالم، چون بعد از یک سال به آمادگی نسبی خوبی رسیده و کوراتلی نفر دوم رنکینگ جهانی و یکی از مدالآوران مسابقات اخیر سابر در جهان را در یک بازی حساب شده، شکست داد. عابدینی در ادامه لوکاتلی از ایتالیا را شکست داد، اما مقابل پاکدامن مغلوب شد.

نظر شما درباره عملکرد محمد رهبری چیست؟

محمد رهبری دور از انتظار بود و برابر زاتمالی از مجارستان 15 بر 14 و تنها با یک اختلاف امتیاز شکست خورد. رهبری البته دیروز یکی از بهترین روزهایش را پشت سر گذاشت و خودش هم میداند تا امروز چنین بازیای را از او شاهد نبودیم. فرزاد باهر در شروع کار خوب بود و به جمع 64 نفر رسید و دو رقیب فرانسوی و اوکراین را شکست داد. او فشار زیادی را تحمل کرد و میدانستم بدنش خالی خواهد کرد. ضمن این که او در چند مسابقه اخیر در کنار ما نبود و بدنش آمادگی لازم را نداشت.

در کل از عملکرد بچهها راضی هستید؟

در مجموع بچهها خوب بودند و از عملکرد آنها راضی هستیم و مزد زحماتمان را گرفتیم. اما با خبر شدیم پدر دکتر باقرزاده فوت کردند و این از شیرینی مدال ما کم کرد و برای روح آن مرحوم علو درجات را خواستاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها