فوتبال عربستان این روزها شرایط عجیب و غریبی را تجربه می‌کند. مدیران فوتبال عربستان و امارات به دنبال این بودند که ایران و قطر را از نقشه فوتبال آسیا منزوی کنند؛ اما گویا همه چیز برعکس شده. بعد از آن که فیفا موضعی تند نسبت به فوتبال عربستان و امارات گرفته با اعلام رفتار نژادپرستانه این دو کشور، عربستان را به حذف از جام جهانی روسیه تهدید کرده، حالا مدیران فوتبال در عربستان هم به جان هم افتاده‌اند و هواداران فوتبال هم بیکار ننشسته و حسابی از خجالت مدیران درآمده‌اند.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۵۶

همین چند روز قبل بود که وزیر ورزش عربستان، از سوی هواداران الهلال متهم به دست داشتن در برکناری دیاز، سرمربی این تیم شد. پس از آن که هواداران الهلال در فضای مجازی حسابی از خجالت وزیر ورزش عربستان درآمدند، نوبت به امانوئل دیاز، فرزند رامون دیاز سرمربی اخراجی الهلال عربستان رسید تا مدعی شود او و پدرش مجبور به ترک این باشگاه شدند و کسب دومین عنوان قهرمانی لیگ این کشور را از آنها دزدیدند. او در صفحه خود نوشت: ما فقط سه بازی تا کسب دومین عنوان قهرمانی متوالی لیگ عربستان فاصله داشتیم و از تمام توان خود برای تاریخسازی باشگاه استفاده کردیم؛ اما مجبور به ترک باشگاه الهلال شدیم و فکر میکنیم امکان کسب دومین عنوان قهرمانی لیگ عربستان را از ما دزدیدند.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد. پنجشنبه شب، بازیکنان و اتوبوس تیم النصر ریاض مورد حمله هواداران خشمگین عربستانی قرار گرفت. هواداران النصر پس از شکست یک بر صفر تیم محبوبشان برابر الباطن در چارچوب جام پادشاهی و حذف از این رقابتها بسیار عصبانی شدند و دست به حرکاتی غیرمنتظره زدند و با کفش، بطری آب و چوب به بازیکنان تیم النصر که در حال ترک زمین بودند، حمله کردند. آنها سپس به سمت اتوبوس تیم در بیرون ورزشگاه بنفهد ریاض یورش بردند تا همه چیز کامل شود. به نظر میرسد فوتبال عربستان روزهای ناآرام و پرحاشیهای را سپری میکند و باید دید تهدید فیفا تا چه اندازه میتواند در تشدید این بحران
موثر باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها