دستیار سابق کی‌روش به لیگ یک بازمی گردد؟

نساجی به دنبال جواد نکونام!

باشگاه نساجی در نیم‌فصل تصمیم گرفت مهدی پاشازاده را برکنار و به جای او داوود مهابادی سرمربی موفق برق جدید شیراز را انتخاب کند.
کد خبر: ۱۱۲۲۴۱۶

با این تغییر، باشگاه نساجی بار دیگر نشان داد تنها و تنها صعود به لیگ برتر را میخواهد. مهابادی اما عملکرد موفقی همراه با این تیم نداشت. نساجی در دربی مازندران 2 بر یک به تیم خونه به خونه باخت و سهشنبه هم برابر ملوان شکست 3 بر صفر داشت تا شایعات زیادی درباره برکناری مهابادی به گوش برسد. این مربی میگوید: «این مطالبی که در خصوص تغییرات کادر فنی مطرح میشود گمانهزنیهای است که برای این تیم به وجود آمده است اما من مطیع باشگاه نساجی هستم، اگر هم بحث تغییرات است که باید از مالک باشگاه و مدیران نساجی بپرسید. من طبق قراردادی که با نساجی دارم تمام تلاشم را میکنم تا این تیم موفق شود.» هواداران نساجی از مهابادی دلخور هستند و او در واکنش به این دلخوری میگوید: «به خاطر ناراحتی هواداران نساجی بسیار ناراحت هستم، به هر حال فوتبال است و بعضی وقتها ممکن است نتایج خوبی کسب نکنیم و این اتفاق برای ما افتاده است، اما به هواداران قول میدهم روزهای خوبی برای نساجی در پیش است. به قول معروف بعد از هر سختی آسانی هم هست. هواداران مطمئن باشند تمام تلاشمان را میکنیم در بازیهای بعدی نتایج خوبی کسب کنیم و به صعود به لیگ برتر امیدوار باشیم.»

در همین حالا از قائمشهر شایعات زیادی درباره احتمال حضور نکونام روی نیمکت نساجی به گوش میرسد. منابع خبری میگویند علی امیری، مدیرعامل این باشگاه مذاکراتی با دستیار سابق کارلوس کیروش داشته است. نکونام تا نیمفصل در باشگاه خونه به خونه بود، اما به دلیل بدقولیهای مالک این باشگاه تصمیم گرفت به همکاری خود با آنها پایان دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها