فرشید اسماعیلی در گفت‌وگو با جام‌جم

امسال یک جام به هواداران می‌دهیم

شوت سرکش فرشید اسماعیلی در بازی با سپیدرود از آن شوت‌هایی نبود که بشود آن را مهار کرد. همین گل زمینه‌ساز یک پیروزی پر گل مقابل تیمی شد که علی کریمی هدایت آن را به عهده دارد.
کد خبر: ۱۱۲۱۲۷۳

فرشید که پس از چند هفته در ترکیب استقلال قرار می‌گرفت آنقدر انگیزه داشت که بتواند گل‌های بیشتری هم برای استقلال بزند و خودش را در دل شفر جا کند. با این حال پسر آرام استقلالی‌ها اعتراضی ندارد و می‌گوید: «حتی اگر چند دقیقه هم برای استقلال به میدان بروم تمام تلاشم این است که برای تیم بهترین باشم.»

پیروزی مقابل سپید رود آن هم قبل از نخستین بازی آسیایی یک اتفاق خوب بود.

دقیقا همین طور است. نه فقط خودم، بلکه همه بازیکنان انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی به پیروزی برسند.

یک گل زیبا هم به سپیدرود زدی.

خدا را شکر که استقلال بازی را برد. چند هفته بود بازی نمی‌کردم و می‌خواستم تمام تلاشم را بکنم تا هرچه را دارم روی دایره بریزم.

فکر می‌کنی نیمکت‌نشینی‌های تو ادامه داشته باشد؟

طبیعی است هیچ بازیکنی دوست ندارد نیمکت‌نشین باشد. البته من یک چیز بگویم اگر این نیمکت‌نشینی فنی باشد مشکلی با آن ندارم و هیچ اعتراضی هم نیست. به هر حال مربی صلاح می‌داند چه بازیکنی را به میدان بفرستد. تا زمانی که بهترین نمایش را داشته باشم، از خودم راضی هستم. به خاطر همین موضوع هم برای ارائه بهترین بازی به میدان می‌روم.

شما باید در نخستین بازی به مصاف الریان قطر بروید. احتمالا یک بازی سخت در انتظار شماست.

واقعا لیگ قهرمانان با لیگ برتر و جام حذفی متفاوت است. در قیاس با سایر تیم‌های شرکت‌کننده امکانات کمی داریم؛ اما چیزی که هست ما بازیکنان باکیفیتی داریم و از همه مهم‌تر انگیزه بالا. ان‌شاءا... گام اول را محکم بر می‌داریم و یک پیروزی خوب را تقدیم هواداران‌مان می‌کنیم.

درباره لیگ هم حرف بزن. خیلی‌ها که می‌گویند پرسپولیس قهرمان است و سایر تیم‌ها باید به دنبال کسب سهمیه برای سال بعد باشند.

در لیگ برتر خوب پیش می‌رویم و می‌توانیم در بین تیم‌ها دوم و سوم قرار بگیریم. در جام حذفی هم در فینال هستیم و ان‌شاءا... یک جام قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها