گالری‌ها و مرکزهای هنری تهران، این هفته نیز با برگزاری نمایشگاه‌هایی میزبان هنردوستان هستند.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۲۶

به گزارش ایسنا، پرونده دهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی فجر باز شده و آثار راهیافته به این رویداد در موسسه فرهنگی ـ هنری صبا به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا چهارم اسفند همهروزه از ساعت 10 الی 20 و روزهای جمعه 15 الی 20 میزبان علاقهمندان خواهد بود.

همچنین نمایشگاه مفاخر دهمین جشنواره بینالمللی هنرهای تجسمی فجر تا چهارم اسفند در موزه هنرهای معاصر فلسطین، به نشانی میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، تقاطع بزرگمهر برقرار است.

موزه هنرهای معاصر تهران

این روزها، موزه هنرهای معاصر تهران میزبان آثار علیاکبر صادقی نقاش، تصویرساز، مجسمهساز و انیماتور است. در این نمایشگاه بیش از 200 اثر هنری از آثار نقاشی، نقاشی دیواری، مجسمه، طراحی، طراحی روی شیشه، تصویرسازی و نیز فیلمهای نادری از هنر پویانمایی از این هنرمند به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا 25 فروردین با برگزاری نشستهایی میزبان علاقهمندان به هنر است.

گالری لاجورد

آثار خوشنویسی حسین قنواتی در نمایشگاهی با عنوان «شرحِ پری به شعر معاصر» با پرداخت به شعر نو از 27 بهمن در نگارخانه لاجورد وابسته به موسسه کتاب آرایی ایرانی به نمایش گذاشته میشود.

این نمایشگاه به مدت یک هفته تا سوم اسفند ماه پیشروی علاقهمندان حوزه شعر و هنرهای تجسمی خواهد بود. در آثار این نمایشگاه از شعرهای احمد شاملو، فروغ فرخزاد، مهدی اخوان ثالث، سهراب سپهری، نادر نادرپور، نصرت رحمانی، مهرداد اوستا، سیدعلی صالحی، منوچهر آتشی، فریدون مشیری، رضا براهنی، شمس لنگرودی و فریاد شیری استفاده شده است.

نگارخانه لاجورد واقع در خیابان بزرگمهر، تقاطع خیابان فلسطین، شماره 29 از ساعت 16 روز جمعه 27 بهمن پذیرای بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهد بود.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

نمایشگاه عکس «گذر انقلاب» با موضوع عکسهای روزنامه اطلاعات از بهمن 57 به مناسبت سیونهمین سالگرد پیروزی انقلاب در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شده است. این نمایشگاه 50 قطعه عکس دیده نشده و کمتر دیده شده از آرشیو عکس موسسه اطلاعات و همچنین آرشیو روزنامه اطلاعات در سال 1357 را به نمایش گذاشته است.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در میدان ونک، بزرگراه حقانی، انتهای خیابان سرو، رو به روی پارک طالقانی با نمایشگاه عکس گذر انقلاب تا روز دوشنبه (30 بهمن ماه) پذیرای علاقهمندان به هنر عکاسی و پژوهشگران تاریخ معاصر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها