اینتل هم عینک هوشمند عرضه می‌کند

شرکت اینتل هم به جمع شرکت‌های فناوری پیوسته که درصدد عرضه عینک‌های هوشمند هستند. این عینک‌ها با فناوری بلوتوث به گوشی‌های هوشمند تلفن همراه متصل می‌شوند. به گزارش مهر و به نقل از اسین‌ایج، عینک هوشمند اینتل که آخرین مراحل آماده سازی را طی می‌کند، سوپرلایت نام دارد و تولید آن حاصل همکاری‌های این شرکت با یک شرکت نوپای فناوری فعال در حوزه تولید محصولات واقعیت افزوده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۸۰۷

این شرکت تایوانی کوآنتا کامپیوتر (Quanta Computer) نام دارد و اینتل از جمله سهامداران آن محسوب میشود. عینک یادشده قادر به نمایش اطلاعات متنوعی از محیط اطراف و همین طور دادههای اینترنتی روی شیشه خود برای مطالعه کاربر است. هنوز جزئیات فنی بیشتری در مورد ویژگیهای این عینک منتشر نشده است.

اینتل در سال 1394/ 2015 برای اولین بار تلاش کرد عینک هوشمند تولید کند، اما این تلاشها به نتیجه نرسید. اینتل فعالیتهای خود را در این زمینه از سال 1396/ 2017 از سر گرفت و یک هدست واقعیت افزوده به نام Daqri و یک هدست واقعیت مجازی به نام Project Alloy روانه بازار کرد. اپل، فیسبوک، گوگل و آمازون از جمله شرکتهایی هستند که در تلاش برای تولید عینکهای هوشمند هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها