پسر جوانی که در جریان درگیری خیابانی فردی را در یکی از بوستان‌های جیرفت با ضربه چاقو کشته بود به محل جنایت منتقل و صحنه قتل را بازسازی کرد.
کد خبر: ۱۱۱۸۲۳۷

سلیمانی، بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در حاشیه بازسازی صحنه این جنایت گفت: ساعت 20 و 30 دقیقه سوم بهمن امسال وقوع نزاع منجر به قتلی در یکی از بوستانهای جیرفت گزارش شد. با دستور قضایی تحقیقات آغاز و معلوم شد که چند جوان ابتدا با هم مشاجره لفظی داشته و سپس دعوایشان بالا گرفته و به درگیری فیزیکی منجر شده است. سرانجام پسر جوانی در این دعوا با ضربه چاقو کشته شده و قاتل فرار کرده است.

وی افزود: در همان ساعات اولیه این جنایت افراد شرکتکننده در این درگیری مرگبار بازداشت شدند. با تحقیق از آنها هویت قاتل فراری به دست آمدو او در کمتر از 48 ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد. متهم به قتل 26 ساله با انتقال به پلیس آگاهی به این درگیری مرگبار اعتراف کرد. در تحقیقات معلوم شد که او دارای سابقه آدمربایی و ایراد ضرب و جرح و فرار از خدمت سربازی است.

سلیمانی افزود: در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد که متهم بدون تصمیم قبلی و به صورت آنی و در اثر مهارت نداشتن در کنترل خشم خود به این جنایت دست زده است. عامل جنایت همراه تیم جنایی پلیس آگاهی در بوستانی که در آن به جنایت دست زده بود منتقل شد و صحنه قتل را بازسازی و آن را تشریح کرد. بعد از بازسازی صحنه قتل هم با صدور قرارقانونی روانه زندان شد. / میزان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها