وقتی کاپیتان پیشنهاد از 3 کشور را رد می‌کند

اشکان دژاگه امروز قرارداد می‌بندد؟

کاپیتان تیم ملی ایران، هنوز به هیچ باشگاهی ملحق نشده است. نزدیک به شش ماه است که او برای امضای قراردادش امروز و فردا می‌کند.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۴۸

بعد از هر اردوی تیم ملی اشکان از این گفت که تیمش را انتخاب میکند ولی ماهها گذشت و او با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرد. به گفته فاضلی مدیر برنامههایش، این بازیکن از کشورهای یونان، اتریش و سوئد پیشنهاد داشت ولی هیچکدام از این پیشنهادها را نپذیرفت. یکی از مشکلات، رقم پایینی بود که این باشگاهها برای امضای قرارداد با دژاگه ارائه کردند. شاید اگر بازیکنی جای اشکان بود، حداقل به خاطر جام جهانی و برای این که آماده شود، قید یک سری چیزها را میزد و تنها به یک تیم میرفت تا بازی کند ولی دژاگه در این شرایط هم گویا به دنبال ایدهآلهاست.

در هر صورت نقل و انتقالات اروپا امروز به پایان میرسد و طبعتا اشکان هم باید تکلیفش را روشن کند. محمدرضا فاضلی مدیر برنامههای این بازیکن درباره آخرین وضعیت او میگوید: «وقتی تابستان تمام شد دژاگه یک هدف مهم را برای بازی در لیگ موردنظرش دنبال میکرد. او میتوانست به یونان، اتریش یا سوئد برود، ولی هدفش چنین چیزی نبود. حالا هم قبل از اینکه وضعیت اشکان مشخص نشود بهتر است صحبتی در این مورد نداشته باشیم. ما در حال مذاکره هستیم و امیدواریم همه چیز بخوبی
پیش برود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها