مارتین اسکورسیزی فیلمساز کهنه‌کار و مولف نیویورکی در یک اقدام عجیب، اکشن برانسون خواننده رپ را برای بازی در فیلم تازه اش انتخاب کرد. «ایرلندی» درام اکشن و جنایتکارانه این فیلمساز، قبل از این رابرت دنیرو، آل‌پاچینو و جو پشی را به عنوان بازیگران اصلی خود برگزیده بود.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۱۳

منتقدان سینمایی قرار گرفتن یک رپر را در کنار این بازیگران قدیمی، اقدام و حرکتی غیرمتعارف ارزیابی کردهاند. اما اسکورسیزی میگوید برای انتخاب خود دلایل قابل قبول و محکمی دارد. اسکورسیزی میگوید تماشاگران سینما پس از دیدن فیلم، نوع انتخاب او را تائید خواهند کرد. داستان فیلم که حال و هوایی شرح حال گونه دارد، درباره جنایتکار افسانهای تاریخ دنیای گنگستری، فرانک شیران است.

این رهبر مافیایی با نام مستعار ایرلندی شناخته میشد. هنوز اطلاعی از نوع نقش اکشن برانسون در دست نیست. اما این رپر که ظاهرا از بازی در فیلمی از اسکورسیزی بسیار خوشحال به نظر میرسد، چندین عکس خود در کنار فیلمساز و دنیرو را در اینستاگرام و تلگرام خود گذاشته است! به نوشته هالیوود ریپورتر، ایرلندی با نگاهی به داستان نوول پرخواننده چارلز براندت به نام «شنیدهام خانهها را رنگ میکنی» ساخته میشود. اسکورسیزی که در کار نگارش فیلمنامه هم مشارکت داشته، در کنار دنیرو از تهیهکنندگان فیلم هم هست.شبکه معروف نتفلیکس، تهیهکننده اصلی ایرلندی است. رقم دقیق هزینههای تولید فیلم و زمان شروع کار فیلمبرداری آن مشخص نیست. اما اسکورسیزی اعلام کرده در بین چندین پروژه متعددی که برای کارگردانی در دست دارد، ایرلندی را زودتر از بقیه جلوی دوربین خواهد برد. هاروی کایتل، آنا پاکوئین و ری رومانو نقشهای مکمل ایرلندی را به عهده دارند. جو پشی با ایرلندی به بازنشستگی هشت ساله خود خاتمه میدهد. او سال 1990 برای بازی در «بروبچههای خوب» اسکورسیزی، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل را گرفت.

کیکاووس زیاری

جامجم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها