هفته بیستم لیگ برتر والیبال

جدال برای آخرین سهمیه مرحله پلی‌آف

هفته بیستم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان جام شهید «محسن حججی» از امروز (یکشنبه) با انجام شش دیدار در شهرهای تهران، کاشان، اردکان، آمل، گنبد و ارومیه پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۱۱

تیمهای بانک سرمایه، شهرداری تبریز، سایپا تهران، پیکان تهران، کاله مازندران، شهرداری ورامین و خاتم اردکان با کسب امتیازهای لازم و ایستادن در جایگاه اول تا هفتم جدول به مرحله پلی آف صعود کردهاند، اما رقابت تیمهای شمس، هاوش گنبد، شهرداری ارومیه و ساری 21 برای یک سهمیه باقی مانده با شور حرارت خاصی ادامه دارد و علاوه بر برد و باخت، نتایج دیگر تیمها نیز در سرنوشت آنها موثر است.

هاوش گنبد با 6 برد و 17 امتیاز با ایستادن در رده نهم جدول میزبان ساری 21 است، تیم ساری در صورت باخت از حضور در مرحله پلیآف ناامید خواهد شد. ساری 21 با 4 برد و 11 امتیاز در رتبه یازدهم جدول است و بازی رفت در مقابل هاوش را 3 بر صفر به سود خود پایان
داده است.

تیم شمس که از حضور والیبالیستهای جوان بهره میبرد در خانه والیبال تهران مهمان بانک سرمایه صدرنشین است. در صورت باخت شمس و ساری 21 در هفته بیستم، هاوش به رده هشتم صعود خواهد کرد و به مرحله پلیآف راه مییابد. بانک سرمایه با 17 برد و 51 امتیاز در صدر جدول است و شمس با هفت برد و 17 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد، دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود بانک سرمایه شد.

در سالن هفت مهر کاشان نیز رعد پدافند میزبان سایپای تهران است. رعد امیدی به حضور در مرحله پلی آف ندارد و سایپا نیز قبلا سهمیه گرفته است. تیم پیکان رده چهارمی نیز این هفته در سالن آیتالله خاتمی اردکان مهمان خاتم این شهر است. خاتم با 10 برد و 27 امتیاز در رتبه هفتم است و صعود دو تیم به مرحله پلیآف قطعی شده است.

تیمهای کاله مازندران و شهرداری تبریز دیگر بازی امروز را در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل برگزار میکنند. در دیگر بازی هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان ایران تیم شهرداری ارومیه میزبان همنام ورامینی خود در سالن غدیر ارومیه خواهد بود. شهرداری ورامین با ده برد و 31 امتیاز و شهرداری ارومیه با پنج برد و 18 امتیاز، در جایگاههای ششم و دهم قرار دارند. ارومیه یکی از تیمهایی است که برای یک سهمیه باقی مانده پلیآف تلاش میکند و در صورت شکست در این مسابقه از این هدف بسیار دور خواهد شد.

برنامه هفته بیستم

بانک سرمایه – شمس (خانه والیبال تهران، ساعت 16)

رعد پدافند کاشان – سایپا تهران (سالن هفت مهر کاشان، ساعت 16)

خاتم اردکان – پیکان تهران (سالن آیتالله خاتمی اردکان، ساعت 16)

شهرداری ارومیه – شهرداری ورامین (سالن غدیر ارومیه، ساعت 16)

کاله مازندران – شهرداری تبریز (سالن پیامبر اعظم (ص) آمل، ساعت 17 و 30 دقیقه)

هاوش گنبد – ساری 21 (سالن المپیک گنبد، ساعت 17 و 30 دقیقه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها