این یک جام جهانی واقعی برای ایران است

پورعلی‌گنجی: از بلژیک و انگلیس پیشنهاد داشتم

مرتضی پورعلی‌گنجی و گفت‌وگویی مفصل با روزنامه الوطن.ملی پوش ایران در این گفت‌وگو از خودش،تیم ملی،السد و جام جهانی حرف زده است.او مثل همیشه امیدوار است و می‌گوید انگیزه‌های زیادی برای فوتبال بازی کردن دارد.
کد خبر: ۱۱۱۳۹۰۸

السد و نیم نگاهی به قهرمانی

السد در هر زمانی و هر رقابتی بهدنبال عنوان قهرمانی است. فکر میکنم رقابت در لیگ ستارگان قطر سخت است، اما تیم السد همیشه برای رسیدن به اهداف خود مبارزه میکند و هیچ تردیدی درباره تاریخ و نام بزرگ این باشگاه وجود ندارد. این مسأله فقط مربوط به فوتبال قطر نیست و در آسیا هم، السد تیم مطرح و بزرگی است. همین موضوع کافی است تا انگیزه ما مضاعف شود و امیدوارم نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر برای السد بهتر از نیمفصل اول باشد. به دنبال جبران امتیازهای از دست رفته و عنوان قهرمانی خواهیم بود.

لیگ قهرمانان آسیا

فکر میکنم حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیازمند حمایتهای ویژه با آوردن بازیکنان بیشتر است که باعث افزایش قدرت تیمی شود. ما اسامی بزرگی در تیم السد دوحه داریم. بهتر است شاخصهای دیگری برای افزایش قدرت تیمی السد اضافه شود.

احساس خوب در باشگاه السد

در باشگاه بزرگ السد، احساس بسیار خوبی دارم و با بازیکنان از دو سال قبل بازی کردهام. برای من مهم است در باشگاهی بازی کنم که تاریخ بزرگی در عرصههای مختلف دارد. السد، فاکتورهای خوبی دارد. سرمربی تیم السد هم بسیار ویژه است و فکر میکنم شش ماه آینده برای من دربرگیرنده اشتیاق زیادی به منظورکسب نتایج بهتر با تیم السد در رقابتهای گوناگون خواهد بود.

انگیزه برای ماندن در السد

پیشنهادهای زیادی داشتم. با این حال السد را ترجیح دادم، زیرا احساس ثبات در اینجا دارم. همچنین جاهطلبی و چالش مهمی در تیم السد برای رسیدن به نتایج بهتر در لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا وجود دارند. پیشنهادهایی از تیمهای بلژیکی و انگلیسی داشتم. من ترجیح دادم تا شش ماه آینده را با تیم السد ادامه دهم، زیرا بهترین انتخاب برای من بود. بعضی مواقع شما به تیمی اروپایی میروید و شانس بازی کاملی نخواهید داشت یا نیازمند زمان هستید تا به هماهنگی کامل با تیم برسید. السد را به سایر پیشنهادها ترجیح دادم و در دور قبل از جام جهانی 2018 روسیه با کسب آمادگی بهتر و بیشتر در تیم السد میتوانم برای تیم ملی هم مفید باشم.

ایران و جام جهانی

در سختترین گروه جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفتیم. فکر میکنم این یک جام جهانی واقعی برای ایران است، زیرا تیمهای پرتغال و اسپانیا دارای ستارههای دنیای فوتبال هستند. به نظرم اگر موفق باشیم میتوانیم بر آنها غالب شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها