کلاس‌های سنتی در فضای مجازی

با وجود پیشرفت تکنولوژی و روش‌های آموزش هوشمند،‌ نتایج تحقیقات مختلف نشان می‌دهد هنوز کلاس‌های سنتی و حضوری بیشترین بازده آموزشی را دارد، اما حضور در کلاس‌های درسی همیشه امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۱۱۱۲۵۲۳

اپلیکیشن Edmodo به شما این امکان را می‌دهد تا به‌عنوان معلم یا دانش‌آموز در این شبکه اجتماعی عضو شده و در کلاس‌های مختلف مجازی حضور پیدا کنید. در شبکه اجتماعی آموزش امکان ایجاد گروه‌ها برای یادگیری فراتر از کلاس درس، ارتباط و همکاری با دانش‌آموزان و معلمان همکار، بحث‌های درسی در خارج از ساعات کلاس، ارسال تکالیف، آزمون‌ها، نظرسنجی‌ها، جایزه و کسب مدال‌ نیز وجود دارد. در حال حاضر این شبکه اجتماعی 10 میلیون کاربر دارد و هر روز به تعداد آنها اضافه می‌‌شود. همان طور که می‌دانید تولیدکننده محتوا در شبکه‌های اجتماعی خود کاربران هستند و این مساله باعث می‌شود محدودیت زبان و کشور وجود نداشته باشد و کاربران ایرانی نیز بتوانند فعالیت گسترده‌ای در آن داشته باشند. ابتدای کار با این اپلیکیشن باید مشخص کنید به‌عنوان معلم یا دانش‌آموز عضو شده‌اید. سن کاربر، مقطع تحصیلی یا آموزشی نیز از جمله اطلاعاتی است که باید در فید خود پرکنید.

برای اندرویدی‌های فراموشکار

فراموش کردن کارهای روزانه نه مشکل جدیدی است و نه راه‌حل کارسازی برای آن پیدا شده است. اپ‌های زیادی، کارهای روزانه شما را فهرست کرده و در زمان مناسب به شما یادآوری می‌کنند، اما اگر یادتان رفت همان کارهای روزانه را هم در اپ وارد کنید چه؟ این همان جایی است که اپ Remindee به کمک شما می‌آید. Remindee به شما یادآوری می‌کند تا با اپ‌های مختلف کار کنید. به‌طور مثال به یک وبسایت خاص سر زده یا کارهای روزانه خود را در اپلیکیشنی مثل تریلو وارد کنید. این پیام‌ها به‌صورت نوتیفیکیشن در گوشی شما ظاهر شده و به شما اطلاع می‌دهد تا در یک ساعت مشخص، یک کار خاص را در اپی بخصوص انجام دهید. قدرت Remindee در کاربری آن است، چراکه رابط کاربری آن به قدری راحت است که تمایل کار با آن را افزایش می‌دهد. پس اگر یادتان می‌رود هر روز به چه اپ‌هایی باید سر بزنید و چه کاری انجام دهید، Remindee این وظیفه را برعهده می‌گیرد.

مبارزان اسب‌سوار

اگر هنوز با بازی Battle of Arrow آشنا نشده‌اید، باید بدانید با یک بازی رزمی جدید روبه‌رو هستید. این بازی توانسته در زمان کوتاهی موفقیت عجیبی به دست آورد و میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کند. ویژگی اصلی این اپ ظاهر جذاب، گرافیک فوق‌العاده و دیدنی آن است. اینها را به گیم‌پلی منحصر‌به‌فرد اضافه کنید تا متوجه شوید با چه بازی جذابی روبه‌رو هستید. در طول این بازی باید روی دو ویژگی خود تمرکز خاصی داشته باشید: سرعت و دقت. شما باید در یک نبرد رو در رو زمانی که سوار بر اسب هستید، با تیر و کمان به جان حریفان خود بیفتید، از مقابل تیرهایی که به سمت شما پرواز می‌کنند فرار کنید و در بهترین زمان ممکن به حریف خود تیر بپرانید. البته شما با یک محدودیت روبه‌رو هستید و برای اجرای درست این بازی به حسگر ژیروسکوپ روی دستگاهتان نیاز دارید، چراکه در طول بازی هیچ دکمه‌ای وجود ندارد و با حرکت دادن گوشی به چپ و راست بازی را هدایت می‌کنید.

یک چالش فکری

انتخاب بازی برای خردسالان که بتواند به آنها در آموزش نیز کمک کند، چندان کار راحتی نیست و به دغدغه بعضی از خانواده‌ها تبدیل شده است. اگر شما هم دنبال بازی‌هایی از این نوع هستید، می‌توانید به بازی «آمیرزا» به‌عنوان یک گزینه مناسب نگاه کنید. آمیرزا یک بازی فکری و جذاب برای فارسی‌زبانان است که شما را به فکر کردن وامی‌دارد. در هر مرحله از این بازی شما با یک چیستان، مسابقه یا بازی کلمات روبه‌رو هستید. بازی به‌صورت مرحله‌ای بوده و برای رسیدن به مراحل بالا‌تر باید پله‌پله جلو بروید. در حال حاضر این بازی 500 مرحله متفاوت دارد که شما را به چالش می‌کشد. هر کدام از این مراحل با شخصیت‌های مختلفی اجرا می‌شود و شما باید از پس چیستان‌های میرزا دلاک مشتمالیان تا میرزا عالم خردمند بربیایید. بازی، گرافیک رنگارنگ و خوبی دارد که برای بچه‌ها جذاب و دیدنی است و البته بزرگ‌ترها را هم مجذوب خود می‌کند.

برای مادران نو

«نی‌نی‌بان»، یک اپلیکیشن برای کسانی است که بتازگی مادر شده‌اند. همانطور که از اسم این اپ مشخص است، تمام اطلاعاتی که در مورد بچه‌داری تا دو سالگی لازم دارید در این اپ پیدا می‌شود. دسته‌بندی‌های مختلف این اپ ـ شامل تغذیه، پوشش، بازی‌ها و هرچه در این سنین در نگهداری از کودک به کارتان می‌آید‌ ـ کمک زیادی به شما می‌کند. در این اپلیکیشن نزدیک به 100 هزار مقاله، ویدئو و اطلاعات مختلف درخصوص بارداری، کودک و حتی زایمان وجود دارد که می‌تواند کمک زیادی به مادران کند. مشاوره‌های پزشکی رایگان نیز از ویژگی‌های دیگر این اپ است و شما می‌توانید با ده‌ها پزشکی که به‌عنوان مشاور با این اپ همکاری دارند، ارتباط برقرار کرده و از مشاوره‌های آنها استفاده کنید. نی‌نی‌بان یک اپلیکیشن آنلاین است و همین باعث شده حجم بسیار اندکی از گوشی شما را پرکند، البته اپ در حالت آفلاین قابل استفاده نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها