برخلاف تیم ملی کشتی آزاد که این روزها صحبت درباره تغییرات کادر فنی این تیم زیاد است و نفرات جدید با مسئولیت فنی رسول خادم به کادر فنی وارد شدند، در کشتی فرنگی اوضاع روبه‌راه است. کشتی فرنگی، ثبات و آرامش خود را از نتایج خوبی دارد که در تمامی رده‌های سنی برای فرنگی کاران اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۰۵

علی اشکانی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که اردوهای این تیم را آغاز کرده است، میگوید: این اردو برای جام تختی برگزار میشود. همه دعوتشدهها به اردوی تیم ملی در جام تختی شرکت خواهند کرد و اگر اجازه میدادند ما نفرات بیشتری را برای حضور در جام تختی دعوت میکردیم. در ضمن از بین این فرنگیکاران، تیم ملی کشتی فرنگی را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهیم کرد.

وی در مورد این که در صورت غیبت فرنگیکاران در این اردو، آیا شانسی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خواهند داشت یا خیر گفت: برای ما خیلی مهم است پیش از مسابقات قهرمانی آسیا، فرنگیکاران با قوانین جدید مسابقه بدهند. با توجه به این که حدود یک ماه دیگر مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش داریم کشتیگیری که به اردو نیاید حتما آسیایی نمیشود و شانسی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا را نخواهد داشت.

اشکانی در مورد برکناری محمد طلایی از سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد هم گفت: طلایی برکنار نشده است و همه ما عضو خانواده کشتی هستیم. به نظر من باید به طلایی و سایر مربیان جوان فرصت بدهیم. روزهای اول که سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی شدم اعضای شورای فنی نسبت به من سختگیری میکردند، اما سعی کردم جواب اعتماد جامعه کشتی را بدهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها