حسینی خیلی زود رکورد بیرانوند را شکست

بازی حساس تبریز برنده نداشت

سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز برای یک بازی پرهیجان آماده بود. این ورزشگاه همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد پر شده بود از تماشاگر، اما این هیجان فقط در حاشیه مستطیل سبز بود. داخل زمین، انگار هر دو تیم تراکتورسازی و استقلال به تساوی راضی بودند. فقط چند موقعیت نصفه و نیمه داشتیم و البته یکی دو موقعیت جدی که تقریبا سهم هر دو تیم هم در آنها برابر بود.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۴۵

توپی که به تیر دروازه استقلال خورد و موقعیت مسلمی که توسط علی قربانی از دست رفت، اگر گل میشد میتوانست این بازی نسبتا سرد و کسلکننده را با نتیجهای غیر از تساوی همراه کند، اما در نهایت هر دو تیم در روزی که به 3 امتیاز این بازی چشم دوخته بودند امتیازات را تقسیم کردند.

تنها دستاورد بازی در این میان رکوردشکنی سیدحسین حسینی بود. اگرچه دو هفته پیش علیرضا بیرانوند با 719 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس به طور متوالی، از آرمناک پطروسیان پیشی گرفت و در صدر بهترین کلینشیت تاریخ لیگ برتر ایستاد، اما سیدحسین حسینی در بازی با تراکتورسازی رکورد دروازهبان پرسپولیس را شکست. او که تا قبل از بازی با تراکتورسازی 697 دقیقه متوالی دروازهاش را بسته نگه داشته بود در این بازی هم کلین شیت کرد تا رکورد بسته نگه داشتن دروازهاش را به 787 دقیقه برساند. این در حالی است که دروازهبان استقلال امسال تنها در 13 بازی درون دروازه ایستاده است. آخرین باری که حسینی گل خورد، به دربی 85 در هفته دهم باز میگردد که از روی نقطه پنالتی توسط علی علیپور دروازهاش باز شد. حسینی فرصت دارد تا با بسته نگه داشتن دروازهاش در بازی با سایپا، این رکورد را از مرز 800 دقیقه عبور دهد. استقلال به لطف این خط دفاعی و دروازه بان، در پایان هفته هجدهم به رده چهارم جدول صعود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها